Er zit een bugje in de poll, als je hem bij .nl hebt ingevult, dan kun je hem bij .be _nog_ een keertje kiezen
Verwijderd
Dat lijkt mij een kevertje dat niet zo makkelijk op te lossen is. In een koekje (dat per domein wordt ingezet) staat namelijk of je al gevote hebt. Daarom kun je dus twee keer stemmen. Er wordt echter maar 1 vote van je geteld (omdat er ook nog een IP-adres control plaatsvindt). Dus eigenlijk is het niet eens op te lossen (of je moet mensen laten inloggen voordat ze mogen voten -> dat gaat 99,99% niet ingevoerd worden).
kan je je toch wel afvragen hoe in hemelsnaam ze erachter komen he 
btw, nu niet gaan reageren mùet die .be naar .net te verwijzen he.. ik ben namelijk best wel trots op me Belgische site
btw, nu niet gaan reageren mùet die .be naar .net te verwijzen he.. ik ben namelijk best wel trots op me Belgische site
Het is niet mogelijk om cookies voor een ander domein te plaatsen dan voor het domein waar het koekje vandaan komt. Op zich is er wel wat te bedenken waardoor de tweakers.net en tweakers.be cookies achter elkaar worden geschreven met een redirect, maar dat is ook niet echt handig. IP's die niet bekend zijn als proxy server mogen overigens altijd maar 1 keer stemmen.