Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Hue sync met Spotify maar op 20%

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Vanavond vieren we hier een feestje en ik heb de Philips Hue lampen in sync met Spotify

In de Hue app staan de lampen op 100% maar ze geven slechts licht alsof ze op 20% staan. Ik kan nergens iets instellen..

Iemand nog tips?

Alle reacties

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je zou iets meer informatie kunnen geven om wat meer te kunnen troubleshooten. Doen de Hue lampen het wel goed als je ze ontkoppelt van Spotify bijvoorbeeld?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• D-Ed
  • Niet online
Outerspace schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 13:19:
Je zou iets meer informatie kunnen geven om wat meer te kunnen troubleshooten. Doen de Hue lampen het wel goed als je ze ontkoppelt van Spotify bijvoorbeeld?
Yep, als ik ze gewoon aanzet zoals normaal dan geven ze een bak licht. Zodra de sync aangaat via de Hue app dan dimmen ze een stuk. In de app staan de lampen op dat moment al op 100% (zodra de sync uitstaat kan ik zelf de lampen weer op 100% zetten en dan zijn ze flink feller).

Hopelijk is het zo duidelijk ;)

Edit: Het heeft blijkbaar ook met de muziek te maken 😜 Gaat wel goed komen merk ik hier 👍

[ Voor 7% gewijzigd door D-Ed op 14-04-2023 13:40 ]

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:21
Je moet natuurlijk geen Norah Jones opzetten.... ;)

• D-Ed
  • Niet online
Archer_VC10 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 13:56:
Je moet natuurlijk geen Norah Jones opzetten.... ;)
Ze heeft wel een nieuwe fiets gehad dus was wel toepasselijk geweest :+