Receiver / Box vergelijkingssites waar o waar

Pagina: 1
Acties:

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:46
Zaakje hier in de buurt verkoopt allemaal audio spul met 40% korting en mijn ouders willen even flink inkopen doen.
Te weten een goedkope DVD speler (en dan te gebruiken als CD speler en voor de DVD)
Een receiver + boxen.

Ik heb al bij www.kieskeurig.nl een top 50 lijst uitgeprint en wil ook zoiets hebben voor de receiver/boxen en als het kan voor tv.

Ik heb dus niks aan individuele test paginas want ik wil dus dat ze ineens tich merken (of dat je dat zelf doet) naast elkaar zetten.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:57

JT

VETAK y0

Audio review

Onthoud wel dat een hoop mensen die VOORDOEN als audiofiel.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Red devil
Aha ok bedankt

Maar zijn er ook nog sites als www.kieskeurig.nl

Daar geef je nl op in welke prijsklasse je wilt zoeken en welke opties je wilt hebben enzo...

Anyone?

• Red devil
Nobody??

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:57

Opa

Nu Multifocaal!

Loop naar de Bruna en koop een exemplaar WhatHIFI of HIFI Choice of ander Brits hifiblad.

DVD speler is altijd minder goed in CD's weergeven maar van de Yamaha DVD-S510 zegt WhatHIFI "You can't do better for the money: a truly superb buy - even acceptable with CD".
Is geloof ik f899 advies.

Als zìj hem Acceptable vinden, dan is hij dus prima te doen.
Speakers moet je eigenlijk horen in een ruimte lijkend op jouw kamer, met je eigen CD's.
Merken: Mission, B&W, Tannoy, KEF.
Er zijn natuurlijk veel meer merken, maar deze hebben de meeste typen die gewaardeerd worden in de tests.

==> !!! ZELF LUISTEREN !!!! <==

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024