Vraag
Alle reacties
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Kom je ook eenvoudig achter door hem eraf te knippen en te testen.
Als ondergronds in de tuin betekent dan is de kabel daar mogelijk niet bedoeld (aardmantel).
[ Voor 25% gewijzigd door Rukapul op 13-04-2023 18:12 ]
Wou deze inderdaad onder de grond aan elkaar doorlussen. Dan doe ik er een grijze buis omheenRukapul schreef op donderdag 13 april 2023 @ 18:07:
Als ondergronds in de tuin betekent dan is de kabel daar mogelijk niet bedoeld (aardmantel).
Pro-tip, gebruik een gietmof om onder de grond de verbinding waterdicht te maken:
https://www.elektroshop.n...ondlassen-gietmoffen.html
Als je 'm weer netjes aansluit dan moet dat allemaal gewoon kloppen. Let wel even op dat je drie aders gebruikt als het een geaarde stekker is en zoals al gezegd dat je kabel bedoeld is voor onder de grond
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Maar even serieus, en niet vervelend bedoeld, maar als je dit moet vragen lijkt het me onverstandig als je zelf aan elektra gaat knutselen.
"Ondergronds doorlussen" moet wel veilig gebeuren en bereikbaar blijven.
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
Je moet een gietmof gebruiken als je niet dagelijks de aardlekschakelaar terug omhoog wilt moeten duwen.Ragnar schreef op donderdag 13 april 2023 @ 18:21:
Wou deze inderdaad onder de grond aan elkaar doorlussen. Dan doe ik er een grijze buis omheen
Zoals hierboven al gelinkt.
Joe
Q: Why do developers like Dark Mode? A: Because light attracts bugs!
Als ik kijk naar de foto, dan denk ik dat dat een slecht plan is.avdongen schreef op donderdag 13 april 2023 @ 20:22:
... of een goede grondkabel in één stuk leggen, de spot openschroeven, en de kabel direct in de spot monteren. Heb je ook geen probleem met lassen onder de grond.
Zal in het spotje weinig ruimte zijn om een fatsoenlijke grondkabel goed aan te sluiten en dan moet je op de bolle achterkant ook nog gaan rommelen met het opboren van de huidige kabeldoorvoer en spatwaterdicht aansluiten van een wartel.
Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.