Foto afdrukken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanny
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 07-11-2024
Hallo, Ik heb een vraag over het afdrukken van foto's op mijn CanonMX925.
ik wilde onlangs een groepsfoto afdrukken en deed dat via Canon Quick Menu de personen aan de zijkant stonden er na het afdrukken niet op de foto.
Welke instelling moet ik doen om dit te verhelpen?

Vriendelijke groet Swanny

Beste antwoord (via Swanny op 15-04-2023 15:23)

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06 08:28

DarkSide

theres no place like ::1

komt de verhouding overeen?

is je foto niet 4:3. En wil je dat op 10:15 krijgen?
Dan verlies je boven en onder informatie.

Mogelijk zoomt de software dan weer in om het op te vullen en raak je links en rechts dus informatie kwijt als je beeldvullend wilt printenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kH4oW5kpcBJ-WviIFTfoiCkxGYQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GwlYVTYOmITIXGezNFcB3ivN.png?f=user_large

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:21
Swanny,
Heb je de handleiding voor Afdrukken en Kopieren van dit apparaat er al op nageslagen? Deze is hier te vinden: https://www.canon.nl/supp...ml?type=manuals&language=
Daarnaast, zonder dat je meer uitleg biedt over je probleem, zoals wat je precies hebt gedaan en hoe je dit hebt aangepakt, kan niemand je helpen. Ik ben ook erg benieuwd wat je zelf al hebt geprobeerd en uitgezocht om het probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVMartin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Is dat zelf printen niet ontzettend duur? Ik ga altijd naar de Hema..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanny
Hallo Archer,

Je vraagt wat ik gedaan heb bij het afdrukken, ik heb het volgende gedaan: Het Quick menu geopend, foto printen geselecteerd, dan foto zonder marge ,vervolgens het formaat gekozen in mijn geval 10 bij 15 op oké gedrukt dan foto geselecteerd uit mijn afbeeldingen en zie dan dat de hele foto niet volledig in het schermpje staat ik mis zowel links als rechts een stukje .
1. de printernaam2.het opgegeven papierformaat(10x15) 3.het mediumtype (papiersoort)4 papierbron (cassette)als ik hem nu print krijg de foto zoals hierboven beschreven. p.s. de foto staat wel in zijn geheel in mijn afbeeldingen.

Swanny

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06 08:28

DarkSide

theres no place like ::1

komt de verhouding overeen?

is je foto niet 4:3. En wil je dat op 10:15 krijgen?
Dan verlies je boven en onder informatie.

Mogelijk zoomt de software dan weer in om het op te vullen en raak je links en rechts dus informatie kwijt als je beeldvullend wilt printenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kH4oW5kpcBJ-WviIFTfoiCkxGYQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GwlYVTYOmITIXGezNFcB3ivN.png?f=user_large

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanny
Klopt ik heb de foto afgedrukt en heb nu alles er op wat de breedte betreft en heb nu inderdaad boven en onder een witte balk.
Dat vind ik niet erg ik heb de foto niet afgedrukt in het Quick Menu van Canon maar in Roxio Creater.

Bedankt allemaal voor de reactie's
Groet Swanny
Pagina: 1