wd rules !

Pagina: 1
Acties:

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 18:49

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
ik had een kapotte wd
[topic=215476/1/25]

ik dacht dat hij niet meer te maken was. ik had toen op de site zon progje gedownload om mijn hdd te fixen.

ik d8 eerst: wat een onzin maar toen toch gedaan. 4 uur was ie bezig. toen teste ik em... deed het niet.. ik stopte em terug in deze comp. ook nix. toen devolgende morgen nog 1 keer geprobeerd. en HOPPA hij starte op (soms niet...)

ik toen defrag en uitgebreide schijfcontrole. en de hdd draait nu weer als een zonnetje :)

dit heb ik toch eigenlijk te danken aan de mensen die me naar die site hadden verwezen. en vooral Xsion (een vriend van me) hij heeft me geholpen ! thnx Xsion !!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zaterdag 01 september 2001 19:42 schreef frenkpie het volgende:
ik had een kapotte wd
[topic=215476/1/25]

ik dacht dat hij niet meer te maken was. ik had toen op de site zon progje gedownload om mijn hdd te fixen.

ik d8 eerst: wat een onzin maar toen toch gedaan. 4 uur was ie bezig. toen teste ik em... deed het niet.. ik stopte em terug in deze comp. ook nix. toen devolgende morgen nog 1 keer geprobeerd. en HOPPA hij starte op (soms niet...)

ik toen defrag en uitgebreide schijfcontrole. en de hdd draait nu weer als een zonnetje :)

dit heb ik toch eigenlijk te danken aan de mensen die me naar die site hadden verwezen. en vooral Xsion (een vriend van me) hij heeft me geholpen ! thnx Xsion !!
URL?

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:49

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zaterdag 01 september 2001 19:51 schreef Bass64 het volgende:

[..]

URL?
Jah, url? :)

"Wat" was er "stuk" dan? Als ie echt kapot is helpt er geen proggie tegen hoor.. ;)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

Verwijderd

Ik zou toch heel rap je zooi overpompen naar een backup.

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:38
backup lijkt me niet nodig,

omdat de schijf erg traag was en nu weer gewoon werkt.
er zaten een hoop errors in volgens proggie van wd.

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 18:49

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Op zaterdag 01 september 2001 19:55 schreef nigelator het volgende:

[..]

Jah, url? :)

"Wat" was er "stuk" dan? Als ie echt kapot is helpt er geen proggie tegen hoor.. ;)
lees de topic die ik had gestuurd
daar heb ik gezegd wat er stuk was ;)

ik denk dat er egwoon wa clusterzooi rot was
Pagina: 1