Voorheen gebruikte ik altijd Windows Live Mail, maar gezien deze niet meer werkt met Gmail en Hotmail, ben ik overgestapt naar de Windows 11 Mail App. Het enige is, als ik rechtsklik op een bestand (foto of document) en kies voor Copier naar, en dan kies voor e-mail geadresseerde, dan wil hij toch nog een nieuw bericht in Windows Live Mail maken, met dat betreffende bestand als bijlage. Ik heb in Windows 11 de Windows Mail App als standaard ingesteld staan. Als ik Windows Live Mail de-installeer, dan krijg ik een melding "Er is geen e-mail programma gekoppeld om de gevraagde actie uit te voeren. Installeer een e-mail programma. Maak een koppeling in Standaardprogramma's in het Configuratiescherm als er al een e-mail programma is geinstalleerd.". Ik wil het ingebouwde Windows 11 e-mail programma/app gebruiken. Indien mogelijk is voor mij wel eventueel Firefox als mail programma een optie. Maar ik wil Thunderbird NIET gebruiken. Tevens heb ik geen Microsoft Office pakket met Outlook inbegrepen.
[ Voor 3% gewijzigd door cjdijk op 13-04-2023 12:49 ]
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB