Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen en *knip* Winkel wil geen oplossing aanbieden, omdat het pakket volgens Bezorgdienst ''zonder bijzonderheden bij het geadresseerde is afgegeven''.
Ik heb om juridisch advies gevraagd en er werd gezegd dat ik bij winkel duidelijk moest aangeven dat ik het overeenkomst ontbind, dat ik een terugbetaling verwacht en als zij dit niet doen dat ik de zaak zal neerleggen bij een rechter. Dat kan nu helaas niet omdat ik naar het buitenland ga voor een tijdje.
Hieronder de tijdslijn.
14-03-2023 Bestelling geplaatst
15-03-2023 Mail ontvangen dat het pakket is bezorgd
15-03-2023 Aangegeven bij winkel dat ik het pakket niet heb ontvangen
16-03-2023 Onderzoek gestart bij Bezorgdienst door winkel
27-03-2023 Mail van winkel dat het onderzoek is afgerond, en dat het pakket gewoon is afgegeven bij het geadresseerde
Sindsdien veel emails gestuurd en ontvangen (winkel heeft geen telefoon lijn) maar winkel wil gewoon niet meewerken aan een oplossing.
Wat kan ik nu doen?
Ik heb om juridisch advies gevraagd en er werd gezegd dat ik bij winkel duidelijk moest aangeven dat ik het overeenkomst ontbind, dat ik een terugbetaling verwacht en als zij dit niet doen dat ik de zaak zal neerleggen bij een rechter. Dat kan nu helaas niet omdat ik naar het buitenland ga voor een tijdje.
Hieronder de tijdslijn.
14-03-2023 Bestelling geplaatst
15-03-2023 Mail ontvangen dat het pakket is bezorgd
15-03-2023 Aangegeven bij winkel dat ik het pakket niet heb ontvangen
16-03-2023 Onderzoek gestart bij Bezorgdienst door winkel
27-03-2023 Mail van winkel dat het onderzoek is afgerond, en dat het pakket gewoon is afgegeven bij het geadresseerde
Sindsdien veel emails gestuurd en ontvangen (winkel heeft geen telefoon lijn) maar winkel wil gewoon niet meewerken aan een oplossing.
Wat kan ik nu doen?
[Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 13-04-2023 14:05. Reden: Naam webshop weggehaald conform beleid]