ACM maakte fouten in persbericht; ACM: aantal sms'jes is afg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:21
De getallen die worden genoemd in het artikel nieuws: ACM: aantal sms'jes is afgelopen vier jaar bijna gehalveerd in Nederland van @AverageNL blijken niet correct. In de Telecommonitor waren de Q4 getallen per ongeluk niet meegenomen in de totalen van 2022. De ACM heeft dit snel opgelost nadat ze er op werden gewezen ;-)

https://www.acm.nl/nl/pub...jn-en-smsen-flink-gedaald
* Een eerdere versie van dit bericht bevatte verkeerde gegevens: per abuis stond er dat het aantal sms’jes in Nederland de afgelopen vier jaar is gedaald naar 1,8 miljard in 2022, en dat het aantal belminuten via een vaste lijn in die periode is gehalveerd tot 4,8 miljard in 2022. Deze gegevens zijn op 12 april in bovenstaande tekst gecorrigeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13:26

AverageNL

Redacteur
Bedankt voor het melden en sorry voor de late reactie @Raindeer - ik had je tag donderdag per abuis gemist (en vrijdag een dagje vrij)! Het is daardoor wat laat, maar het artikel is aangepast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:21
AverageNL schreef op maandag 17 april 2023 @ 11:30:
Bedankt voor het melden en sorry voor de late reactie @Raindeer - ik had je tag donderdag per abuis gemist (en vrijdag een dagje vrij)! Het is daardoor wat laat, maar het artikel is aangepast :)
Je bent vergeten de grafieken te updaten.. daar staat de achterhaalde info nog :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13:26

AverageNL

Redacteur
Raindeer schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 10:02:
[...]

Je bent vergeten de grafieken te updaten.. daar staat de achterhaalde info nog :)
Ik heb ze bijgewerkt! Thanks :)