Ik heb een LG C1 icm een Samsung q990b soundbar aangesloten via de arc poorten en mijn KPN mediabox op een reguliere HDMI poort op de tv. Toch krijg ik geen geluid, wel beeld. Ik heb geprobeerd om de mediabox rechtstreeks op de soundbar te verbinden via een reguliere HDMI poort en ook op de tv is sound out ingesteld op earc maar dat waren geen oplossingen. Kan iemand mij assisteren?
Andere HDMI kabel geprobeerd? Heb je wel geluid met KPN rechtstreeks op de TV en dan TV ingesteld op TV speakers?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik heb een andere kabel geprobeerd.
Geluid doet het wel rechtstreeks op de tv speakers Netflix produceert wel geluid over de soundbar.
Geluid doet het wel rechtstreeks op de tv speakers Netflix produceert wel geluid over de soundbar.
Andere externe bron om mee te testen?YaYo86 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:49:
Typisch issue wel. Niet doorzetten van geluid zou ik me alleen voor kunnen stellen bij een track die niet wordt ondersteunt. Lees: DTS in het geval van LG en Samsung. Maar die audio track en KPN is geen bestaande combinatie naar mijn weten.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Probleem opgelost, soundbar had een power cycle nodig. Bedankt voor het meedenken, wordt gewaardeerd!