Hotmail traag in Safari iPhone 14 pro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rustigemeid
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-05 04:46
Mijn vraag
Als ik hotmail wil openen in safari, loopt hotmail na openen e-mail al snel vast of werkt het erg traag. Ik kan dan ook niet afmelden en verniewen loopt ook vast.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Iphone 14 pro, iOS 16.4.1., safari.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Inprivate scherm geeft zelfde probleem, cookies verwijderd, gezocht of er een storing is, op laptop geopend en daar geen probleem. Ook andere emailaccount van hotmail geprobeerd.

[ Voor 5% gewijzigd door rustigemeid op 12-04-2023 21:43 ]

Beste antwoord (via Daedalus op 15-04-2023 11:42)

• rustigemeid
Dank voor de reacties. Ik weet niet hoe of wat, maar het probleem heeft zich vanzelf opgelost lijkt het. Geen idee waar het aan lag.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:34
Je kunt een andere browser proberen ipv Safari, kijk of dat het oplost? Bijvoorbeeld Edge van Microsoft zelf, of Firefox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:58
Ik zou een browser-gebaseerde e-mail cliΓ«nt sowieso niet op een telefoon gebruiken. Zet het account gewoon in je settings zodat je mail app dit via IMAP kan benaderen. Hier staat een stuk uitleg: https://www.iphoned.nl/tips/tip-hotmail-op-je-iphone/?amp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-04 17:48

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Ik moet bekennen dat ik Outlook webversie in Safari nooit gebruik. Net even getest en het werkt bij mij ook erg slecht, mijn mails openen gewoon niet.

Ik zou lekker de mail app van Applegebruiken of Outlook downloaden :)

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • Beste antwoord βœ“
  • 0 Henk 'm!

• rustigemeid
Dank voor de reacties. Ik weet niet hoe of wat, maar het probleem heeft zich vanzelf opgelost lijkt het. Geen idee waar het aan lag.