Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gamen met deze pc. Ik heb zelf een 2k scherm en wil de meeste spellen met 144+ fps kunnen spelen. Ik gebruik ook regelmatig photoshop/ video editing software.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs ligt tegen de €3000. Ik wil eigenlijk de beste bang voor de minste buck. Heb niet echt een voorkeur voor Intel of AMD
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een AOC 2k monitor, keyboard muis speakers etc. Ik wil evt. een wifi kaart over plaatsen naar de nieuwe pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil iig genoeg schijfruimte aangezien gopro filmpjes veel opslag in beslag nemen. Genoeg werkgeheugen voor videoediting en dat is het wel zo een beetje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefste een wat minder luidde behuizing/fans.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een vriend die de onderdelen in elkaar kan zetten. Wees creatief en suggereer mij de beste bang for buck components. Ik heb hier beneden een voorbeeldlijstje
Ik wil voornamelijk gamen met deze pc. Ik heb zelf een 2k scherm en wil de meeste spellen met 144+ fps kunnen spelen. Ik gebruik ook regelmatig photoshop/ video editing software.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs ligt tegen de €3000. Ik wil eigenlijk de beste bang voor de minste buck. Heb niet echt een voorkeur voor Intel of AMD
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een AOC 2k monitor, keyboard muis speakers etc. Ik wil evt. een wifi kaart over plaatsen naar de nieuwe pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil iig genoeg schijfruimte aangezien gopro filmpjes veel opslag in beslag nemen. Genoeg werkgeheugen voor videoediting en dat is het wel zo een beetje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefste een wat minder luidde behuizing/fans.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een vriend die de onderdelen in elkaar kan zetten. Wees creatief en suggereer mij de beste bang for buck components. Ik heb hier beneden een voorbeeldlijstje
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-13700K Boxed | € 448,- | € 448,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte AORUS Z790 ELITE AX | € 292,95 | € 292,95 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB GAMING OC | € 1.329,- | € 1.329,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 FX | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF560C36BBEAK2-32 | € 136,25 | € 136,25 |
| 1 | Voedingen | Corsair HX1200 V2 | € 255,44 | € 255,44 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 164,90 | € 164,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.765,54 | ||