Toon posts:

Welke videorecorder voor max. 400 piek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tis voor mijn moeder, die helaas een cheapo LG recorder had gekocht. Deze kan weer retour omdat de tuner veel signalen niet ontvangt.
Wie kan een recorder aanraden voor max. 400 piek? Liefst type en verkooppunt erbij, dat zou helemaal mooi zijn.

Groet,
Nico Bos

Verwijderd

Ik zou de typenr's niet allemaal uit mijn hoofd weten, maar is het belangrijk dat het een 4 kops stereo is ? dan heb je geloof ik al een philips rond die prijs ( erg sterke video's kwalitatief erg goed ) maar mijn favorieten op video gebied panasonic, leveren voor dat bedrag een 2 kops mono video ... beste kwaliteit op videorecorder gebied ( niet alleen beeld maar ook mechaniek) maar als ik mocht kiezen tussen stereo of mono en 2 of 4 koppen zou ik een philips nemen. succes

Verwijderd

Hey

Je moet een Thomson kopen bij BCC VTH6210, beter beeld dan een s-vhs van JVC en veel makkelijker te bedienen!!! En voor maar FL 389,-

(zo een beetje recalme kan ook geen kwaat, is mijn baas ook weer blij!!! :):):) )

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op zaterdag 01 september 2001 19:34 schreef Darkman het volgende:
Ik zou de typenr's niet allemaal uit mijn hoofd weten, maar is het belangrijk dat het een 4 kops stereo is ? dan heb je geloof ik al een philips rond die prijs ( erg sterke video's kwalitatief erg goed ) maar mijn favorieten op video gebied panasonic, leveren voor dat bedrag een 2 kops mono video ... beste kwaliteit op videorecorder gebied ( niet alleen beeld maar ook mechaniek) maar als ik mocht kiezen tussen stereo of mono en 2 of 4 koppen zou ik een philips nemen. succes
*HOEST*

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Een 4-kops stereo philips, de VR501 voor Fl.399,-
Of voor Fl. 349,- een 2-kops mono panasonic.

Is geen moeilijke keus denk ik :P

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 19:38 schreef dreeke het volgende:

[..]

*HOEST*
Inderdaad hoest kuch etc..

Kijk eens naar een Sharp, 4kops, stereo, dubbele scart, nederlandstalige onscreen display (motherproof) ook tussen de 300-400 dacht ik, bij BCC.

• dreeke

dreeke

outdated icon

ik zou ook voor die philips gaan, is naar mijn mening kwalitatief niet zo best maar tegen de tijd dat ie stuk is hebben we toch al dvd recorders oid ;)

edit: er is net een post bij gekomen hierboven en dan zou ik de Sharp nemen... vriend van me heeft een tijdje lang een Sharp video gehad, en dat ding had echt supermooi beeld! (voor een 2 kops dan) Nu heeft ie een Daewoo met 4 koppen en die Sharp was veruit mooier.

Verwijderd

Topicstarter
Prachtig mensen, al die reacties, maar kunnen er s.v.p. typenummers bij en verkooplocaties in Utrecht of webverkoop?

Vast bedankt voor jullie moeite.
Nico Bos

Verwijderd

een jvc doet het meestal erg goed en die zijn vaak bij winkels in de aanbieding :)

• dreeke

dreeke

outdated icon

Typenummer maakt op zich niet zoveel uit, gewoon naar de winkel voor Sharp of JVC kijken (bijvoorbeeld) en dan daaruit een video zoeken die aan jouw eisen voldoet

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 19:35 schreef mverbo het volgende:
Hey

Je moet een Thomson kopen bij BCC VTH6210, beter beeld dan een s-vhs van JVC en veel makkelijker te bedienen!!! En voor maar FL 389,-

(zo een beetje recalme kan ook geen kwaat, is mijn baas ook weer blij!!! :):):) )
Dat is spam.

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 20:43 schreef bos het volgende:
Prachtig mensen, al die reacties, maar kunnen er s.v.p. typenummers bij en verkooplocaties in Utrecht of webverkoop?

Vast bedankt voor jullie moeite.
Nico Bos
Sharp VC-MH71 (is geloof ik al weer achterhaald door een nieuwer ontwerp, maar het typenummer zal niet veel afwijken.

En het verkooppunt. Tsja, ik zit in amsterdam, dus excuseer als ik het vinden van de plaatselijke BCC in Utrecht ff lekker aan jou overlaat :)

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 15:28

Opa

Nu Multifocaal!

Wat?
• JVC.

Waar?
• Steenweg of Staffhorst.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• dreeke

dreeke

outdated icon

in elk geval _geen_ Daewoo! hebben nogal slechte beeldkwaliteit, en nog een aantal minpunten...

Pagina: 1