Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil WoW classic en eventueelk LotrO spelen op de hoogste settings. Ik wil daarvoor windows gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop inclusief alles onder de 1000 euro kwijt te zijn.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag WoW classic en eventueel LotrO op max settings kunnen draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Betrouwbaar merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille pc.
Ga je overklokken?
Ik kan niet overklokken, dus dat zal ik niet doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoef niet perse een mooi systeem of het beste, het gaat me om de prestaties: WoW classic (prioriteit) en eventueel LotrO draaien op max settings. Geld speelt een rol, maar bij merkbaar verschil kan ik tot ongeveer 1200 euro gaan. Aangezien het oudere spellen zijn ga ik ervan uit dat ik niet tot 1500 hoef te gaan. Ik wil graag weten hoe ik aan de gewenste doelen kan voldoen.
Hartelijk dank!
Ik wil WoW classic en eventueelk LotrO spelen op de hoogste settings. Ik wil daarvoor windows gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop inclusief alles onder de 1000 euro kwijt te zijn.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag WoW classic en eventueel LotrO op max settings kunnen draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Betrouwbaar merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille pc.
Ga je overklokken?
Ik kan niet overklokken, dus dat zal ik niet doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoef niet perse een mooi systeem of het beste, het gaat me om de prestaties: WoW classic (prioriteit) en eventueel LotrO draaien op max settings. Geld speelt een rol, maar bij merkbaar verschil kan ik tot ongeveer 1200 euro gaan. Aangezien het oudere spellen zijn ga ik ervan uit dat ik niet tot 1500 hoef te gaan. Ik wil graag weten hoe ik aan de gewenste doelen kan voldoen.
Hartelijk dank!