Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Aanschaf LotrO/WoW classic pc (max settings)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ohledje
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 31-05 20:51
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil WoW classic en eventueelk LotrO spelen op de hoogste settings. Ik wil daarvoor windows gebruiken.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop inclusief alles onder de 1000 euro kwijt te zijn.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog niks.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag WoW classic en eventueel LotrO op max settings kunnen draaien.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Betrouwbaar merk.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille pc.

Ga je overklokken?
Ik kan niet overklokken, dus dat zal ik niet doen.

Wat verwacht je van ons?
Ik hoef niet perse een mooi systeem of het beste, het gaat me om de prestaties: WoW classic (prioriteit) en eventueel LotrO draaien op max settings. Geld speelt een rol, maar bij merkbaar verschil kan ik tot ongeveer 1200 euro gaan. Aangezien het oudere spellen zijn ga ik ervan uit dat ik niet tot 1500 hoef te gaan. Ik wil graag weten hoe ik aan de gewenste doelen kan voldoen.

Hartelijk dank!

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:55
Heb je ook randapparatuur nodig? (muis, toetsenbord, scherm)
Welk scherm heb je al? Hoeveel Hz, hoeveel pixels (1080,1440,4k etc)

Beide spellen zijn makkelijk: alles werkt wel, alleen in drukke gebieden wordt het moeilijker.

Dus afhankelijk van wat voor scherm je hebt besteed je meer of midner aan je GPU.
raytracing is nutteloos - dus een RX GPU is nuttigst.

• Ohledje
Ik heb ook randapparatuur nodig en beeldscherm. Ik ben geen extreme pvp-er dus response van beeldscherm is niet zo belangrijk. De grootte van het beeldscherm dacht ik aan 20 tot 22 inch.

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-11 23:20
Dat is relatief simpel:

review: Desktop Best Buy Guide - Maart 2023

1. Vervang de 6700xt door een uitvoering: Powercolor Fighter AMD Radeon RX 6600 8GB GDDR6
2. Koop een uitvoering: Iiyama G-Master G2470HSU-B1 Zwart 24"gaming monitor (of iets dergelijks)
3. Muis: uitvoering: Logitech G203 Lightsync Zwart
4. Toetsenbord... geen idee, ligt aan wat je wil. Hier is een degelijke Cherry. uitvoering: Cherry STREAM 3.0 Zwart (Qwerty UK) Maar nogmaals, dat is persoonlijk, ik zelf heb een mechanisch toetsenbord, maar dat is een stuk duurder.
5. Speakers: uitvoering: Creative Creative Pebble Plus (Zwart)

[ Voor 12% gewijzigd door roffeltjes op 12-04-2023 19:08 ]

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:55
hoe sta je tov 2e hands artikelen? want met 1000 euro kan je of nieuw maar oudere hardware , of tweedehands met betere hardware kopen.

• Ohledje
roffeltjes schreef op woensdag 12 april 2023 @ 19:05:
Dat is relatief simpel:

review: Desktop Best Buy Guide - Maart 2023

1. Vervang de 6700xt door een uitvoering: Powercolor Fighter AMD Radeon RX 6600 8GB GDDR6
2. Koop een uitvoering: Iiyama G-Master G2470HSU-B1 Zwart 24"gaming monitor (of iets dergelijks)
3. Muis: uitvoering: Logitech G203 Lightsync Zwart
4. Toetsenbord... geen idee, ligt aan wat je wil. Hier is een degelijke Cherry. uitvoering: Cherry STREAM 3.0 Zwart (Qwerty UK) Maar nogmaals, dat is persoonlijk, ik zelf heb een mechanisch toetsenbord, maar dat is een stuk duurder.
5. Speakers: uitvoering: Creative Creative Pebble Plus (Zwart)
Wordt dit een stille computer? Daar heb ik behoefte aan.

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-11 23:20
Ja zeker als je een thermalright assassin cooler erin zet (de peerless assassin is een beetje overkill, de gewone assassin doet het met deze cpu prima.

Ik heb deze pc net twee weken geleden zelf gebouwd (inclusief de 6600 gpuu), echt heel rustig

[ Voor 24% gewijzigd door roffeltjes op 15-04-2023 18:31 ]

Pagina: 1