Toon posts:

Plextor 40x probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zeg...'k heb een probleempie met m'n cdromspeler (scsi plextor 40x)...bij lezen (hetzij tijdens copyen van cd naar hd, of cd-copy of installatie vanaf cd) dan hangt m'n puter...freezed helemaal

Bij cd kopieren gaat het nu altijd fout...maar gewoon lezen van cd ging voorheen goed....maar nu geeft dat ook al problemen (audio geen probleem trouwens)

Bijvoorbeeld spelletie spelen van cd...doe ik ut via m'n brander...geen probleem...doe ik ut daarentegen met m'n speler....gelijk lock up

Heb er nu paar maanden last van. Heb geen veranderingen gedaan met software en/of hardware. Zelfs na opnieuw install van windows had ik problemen (terwijl tijdens installatie van progs van cd geen probleem gaf...maar ondertussen af en toe weer wel).
Ik heb ook laatste firmware en laatste drivers van scsiadapter enzo.

Iemand idee wat het probleem kan zijn en hoe dit op te lossen???

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:48

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Ik kan enkel zeggen dat mijn plex 40x het toppie doet. Als ik jou was dan zou ik even Plextor een mailtje droppen en afwachten wat zij er van vinden.

2 jaar geleden werd mijn 32x lezer (HCC aankoop) behoorlijk heet en las dat niets meer. Een mailtje naar plex deed wonderen om bij Mycom de speler omgewisselt te krijgen voor een vers exemplaar.

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm... is dat ff k*t! Plextor geeft 2 jaar garantie. En daar zit ik nu net 2 dagen overheen!! :(

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:28

JJJ

Op zaterdag 01 september 2001 19:56 schreef Sanoes het volgende:
Hmmm... is dat ff k*t! Plextor geeft 2 jaar garantie. En daar zit ik nu net 2 dagen overheen!! :(
Als je het lief vraagt willen ze je vast wel matsen.

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Op zaterdag 01 september 2001 19:56 schreef Sanoes het volgende:
Da's niet slim. Had je rekening mee moeten houden.
Maar vaak zullen ze uit coulance je nog wel willen helpen. Mijn plexwriter ging vlak voor het verstrijken van de garantie kapot (eigen schuld, niet gezegd :)), opgestuurd naar de winkel. Wel net op tijd volgens mij. Uiteindelijk een week of wat later een vervanger thuisgekregen (alleen porto moeten betalen) met op de bon een opmerking als "uit coulance".