Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gys
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 13-04-2023
Mijn vraag
... Hallo,
Na jaren weer eens op mijn oude kamer zijn geweest. Kwam ik een nintendo wall display tegen van mij. Hier een foto van genomen en voor de grap op marktplaats gezet.
De biedingen gaan nu al over de 500€... voor een stukje plastic? Kan iemand mij vertellen wat er nou zo bijzonder aan dit object is?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LC738z7Xf7abXubpDwAfCPBoqL8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fj9Eiw1RV86V1GoREpM9pxl0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cV-d-5CVLi0lRIyY1Ym8ZJuC_34=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qnTpLKwfioKjo94ZRLomRAOp.jpg?f=fotoalbum_large

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 19:16
Nostalgie en niet iedereen heeft een dergelijk item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Nostalgie en er zullen er niet veel van zijn. Waarom zijn sommige kunstwerken vele miljoenen waard?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Display cases, en dan voornamelijk die van Nintendo, werden vaak in winkels gebruikt en waren dus niet beschikbaar voor consumenten. Alleen al om die reden zijn ze veel schaarser dan andere artikelen in de retro community. Daarnaast zijn dergelijke items sowieso erg gewild, helemaal als het "origineel" is. Voor verzamelaars is dit de heilige graal om hun collectie te tonen.

En dan heb je nog handelaren die dit enkel willen aanschaffen om het voor het dubbele (of een ander meervoud van de aanschafprijs) door te verkopen..

Sowieso een prachtig ding, zou hem zelf ook wel willen hebben maar ik kan dat kennelijk niet betalen :+

[ Voor 9% gewijzigd door Seroczynski op 12-04-2023 11:13 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski