Toon posts:

Heb ik hier goed aan gedaan ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist mijn Abit KT7-Raid met Duron 800Mhz en 256Mb/133Mhz en GlobalWin Fob32-1 verkocht en een ECS K7S5A(DDR mobo)met Kingston 256Mb/pc2100 daarvoor in de plaats gekocht .
Raid gebruikte ik toch niet en op dat ECS mobo komt een Tb1200/266 (ECS heeft een SIS735 chipset)
Of is dit een stap in de goede richting ?

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:12
Ik vind dat je wel beter een echt A-merk moederbord had kunnen aanschaffen... Maar ja dat is mijn mening maar, ik heb zelf een Asus en nog nooit problemen mee gehad en van anderen met Asus ook nog nooit iets gehoord wat vaak terugkomt...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat dit merk in Amerika heel bekend is en dat het ouder (en ik d8 groter dan Asus en Abit is)alleen hier nog niet zijn bekendheid heeft.
Hij kwam ook goed uit de test ,alleen niet echt een oc boardje !
Maar dat hoeft voor mij ook niet .
En voor fl 189,- ?
http://www.tweakers.net/pricewatch/19530

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 01 september 2001 19:13 schreef Escobar het volgende:
Ik vind dat je wel beter een echt A-merk moederbord had kunnen aanschaffen... Maar ja dat is mijn mening maar, ik heb zelf een Asus en nog nooit problemen mee gehad en van anderen met Asus ook nog nooit iets gehoord wat vaak terugkomt...
Ik vind niet dat je gelijk kan zeggen dat je beter een ASUS kan kopen dan dit bord. Dat slaat nergens op, das hetzelfde als zeggen: Ik rij al jaren in een Mercedes S500, dus ik denk dat iedereen beter een Mercedes S500 kan kopen |:(

Geef pas een mening over de kwaliteit van een product als je weet wat voor bord het is! Tis niet zo dat ASUS het beste is en de rest klote

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Het momobord komt toch goed uit de test behalve op het onder deel oc. Waarom heb je dan nog bevestig nodig of heb je een reden om te twijvelen? Lijkt mij een goed bordje.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks !
Ik kan weer met een gerust hart gaan slapen :z
Als het goed is komt het boardje morgen binnen :9~
Lekker dromen !

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:33

Predator

Suffers from split brain

ECS is geen B-merk.

Natuurlijk is het geen top A-merk maar het behoord niet tot de minderwaardige bordjes :)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:12
Op dinsdag 04 september 2001 16:38 schreef Stropdas het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je gelijk kan zeggen dat je beter een ASUS kan kopen dan dit bord. Dat slaat nergens op, das hetzelfde als zeggen: Ik rij al jaren in een Mercedes S500, dus ik denk dat iedereen beter een Mercedes S500 kan kopen |:(

Geef pas een mening over de kwaliteit van een product als je weet wat voor bord het is! Tis niet zo dat ASUS het beste is en de rest klote
Leer eens ff lezen man!!! Zeg ik dat dat andere bord slecht is? Nee toch! Ik zeg alleen maar dat ik een Asus bordje zou nemen omdat ik daar nog nooit problemen mee gehad heb en er goede ervaringen mee heb... Er staat namelijk duidelijk bij dat het mijn mening is...

Stoor je je daar aan?

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op donderdag 06 september 2001 19:47 schreef Escobar het volgende:

[..]

Leer eens ff lezen man!!! Zeg ik dat dat andere bord slecht is? Nee toch! Ik zeg alleen maar dat ik een Asus bordje zou nemen omdat ik daar nog nooit problemen mee gehad heb en er goede ervaringen mee heb... Er staat namelijk duidelijk bij dat het mijn mening is...

Stoor je je daar aan?
Ik denk dat hij zich stoort aan het feit dat jij het genoemde merk niet bestempelt als A-Merk en Asus daar direct tegenover zet als "super"-merk.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 08:17

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Ik vindt het een mooi bord voor dat geld.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Pagina: 1