Mijn vraag
...
Ik heb laatst mijn geheugen geupgrade van 16gb naar 64gb, ik heb een week lang leuk kunnen spelen tot ik op een dag een “PRESS f11 to recover” melding aantrof wat ik niet weg kreeg, ik vermoedde dat iets corrupt was geraakt dus ben ik de bios ingegaan en heb ik met behulp van een usb stick met windows een nieuwe versie op mijn HDD geinstalleerd, ik wou het eerst op mijn SSD installeren, maar heb hem geformatteerd toen ben ik terug de bios in gegaan en kreeg ik hem niet meer gevonden, ik vermoedde misschien de SSD kappot gegaan(het is er eentje die je op de moederbord schroeft, heb een andere gebruikt maar alsnog geen resultaat
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Andere SSD,
Instellingen BIOS nagekeken
Mijn oude 16gb ram teruggeplaatst
Via windows naar mijn beschikbare schijven gekeken/f/image/I7FzJpu93BjfIhLP0LYkr1SX.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2pb99qy2s9BPrH1xZOZo1Whx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ocjeNibTpL6sWcrC5hdTNSKE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UaDWQaJqL4Ld9mWgMWTmIFhX.jpg?f=fotoalbum_large)
...
...
Ik heb laatst mijn geheugen geupgrade van 16gb naar 64gb, ik heb een week lang leuk kunnen spelen tot ik op een dag een “PRESS f11 to recover” melding aantrof wat ik niet weg kreeg, ik vermoedde dat iets corrupt was geraakt dus ben ik de bios ingegaan en heb ik met behulp van een usb stick met windows een nieuwe versie op mijn HDD geinstalleerd, ik wou het eerst op mijn SSD installeren, maar heb hem geformatteerd toen ben ik terug de bios in gegaan en kreeg ik hem niet meer gevonden, ik vermoedde misschien de SSD kappot gegaan(het is er eentje die je op de moederbord schroeft, heb een andere gebruikt maar alsnog geen resultaat
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Andere SSD,
Instellingen BIOS nagekeken
Mijn oude 16gb ram teruggeplaatst
Via windows naar mijn beschikbare schijven gekeken
/f/image/I7FzJpu93BjfIhLP0LYkr1SX.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2pb99qy2s9BPrH1xZOZo1Whx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ocjeNibTpL6sWcrC5hdTNSKE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UaDWQaJqL4Ld9mWgMWTmIFhX.jpg?f=fotoalbum_large)
...