ChatGPT

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBoK
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 30-05 22:32
Is er op tweakers een forum over het gebruik van ChatGPT? Onder nieuwsartikelen vind ik veel reacties maar een forum kan ik niet vinden.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-05 14:33
Niet specifiek over ChatGPT, wel over AI in het algemeen: Ontwikkelingen omtrent Artificial Intelligence

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:03
Is dit toevallig huiskamer of betaalde gedeelte tweakers?
Ik krijg in elk geval de melding geen toegang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:58

Gaitman

The Real One

joke_name schreef op woensdag 12 april 2023 @ 00:04:
[...]

Is dit toevallig huiskamer of betaalde gedeelte tweakers?
Ik krijg in elk geval de melding geen toegang.
Huiskamer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ah @BaBoK , daarom heb je geen toegang. Heb gevraagd in het topic of het niet buiten de HK kan. Topic is wel relatief klein en al 2+ weken geen reacties meer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:29
Kecin schreef op woensdag 12 april 2023 @ 07:24:
Ah @BaBoK , daarom heb je geen toegang. Heb gevraagd in het topic of het niet buiten de HK kan. Topic is wel relatief klein en al 2+ weken geen reacties meer.
Anders lijkt mij een nieuw topic buiten de HK maken redelijk, het is waarschijnlijk dat hier interesse voor is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

SCIxX schreef op woensdag 12 april 2023 @ 07:27:
[...]

Anders lijkt mij een nieuw topic buiten de HK maken redelijk, het is waarschijnlijk dat hier interesse voor is.
Lijkt mij beter. What stay's in de HK.. stay's in de HK. :)

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 10:12

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

En met de start die dat topic in de HK gemaakt heeft gaat het ook niet per se een heel serieuze kant op. Dus als er behoefte is aan een serieuze discussie over ChatGPT dan is het inderdaad beter om daar een apart topic voor te starten in een relevant forumdeel.

Welk forumdeel dan de beste optie is, hangt ook een beetje af van de invalshoek van de discussie.

Aangezien dit niet zozeer met de redactie te maken heeft schuif ik dit topic even naar een betere plek :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
AW_Bos schreef op woensdag 12 april 2023 @ 13:07:
[...]

Lijkt mij beter. What stay's in de HK.. stay's in de HK. :)
offtopic:
What happens in the HK stays in the HK O-)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:39

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik denk dat een "algemeen" ChatGPT topic ook niet heel handig is. Sommigen willen er mee spelen, anderen willen kunnen praten over het nut van AI in hun werk (bijvoorbeeld als software developer), weer anderen willen kunnen praten over het gebruik van een AI als een zoekmachine. Afhankelijk van het gespreksonderwerp kunnen topics in meerdere fora best geplaatst worden. Dus eigenlijk is het aan de TS, wat is je onderwerp? Waar denk jij dat het het beste past?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BaBoK
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 30-05 22:32
MueR schreef op woensdag 12 april 2023 @ 17:54:
Ik denk dat een "algemeen" ChatGPT topic ook niet heel handig is. Sommigen willen er mee spelen, anderen willen kunnen praten over het nut van AI in hun werk (bijvoorbeeld als software developer), weer anderen willen kunnen praten over het gebruik van een AI als een zoekmachine. Afhankelijk van het gespreksonderwerp kunnen topics in meerdere fora best geplaatst worden. Dus eigenlijk is het aan de TS, wat is je onderwerp? Waar denk jij dat het het beste past?
Voorop gesteld, iedereen bedankt voor de reacties.
Ik heb nog geen specifieke invalshoek. Het is een buitengewoon interessante tool, welke verschillende toepassingen kan hebben.
inderdaad mee spelen of hoe gebruiken in administratieve werkzaamheden, het generen van teksten, is het niet iets wat je dient te zien als het lease autoregelingen topic of iets dergelijks, deze is ook vrij breed, van elektrisch met wellicht nog 4% bijtelling tot 25% bijtellingen maar ook vragen gezien budgettten en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

MueR schreef op woensdag 12 april 2023 @ 17:54:
Ik denk dat een topic met een opstapeling van verschillende tools (waaronder GPT4 enzo) best interessant is. Soort discussie topic of zelfs soort van slowchat. Zoals met Crypto’s ook gebeurd. Centraal topic voor alle grote coins, een voor alt’s en wat specifieke grote coins. Ik wil hem echter zelf niet maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Er is al een centraal topic over AI ontwikkelingen: Ontwikkelingen omtrent Artificial Intelligence waar ook chatGPT besproken wordt.

Slowchat lijkt me hier dan weer weinig zinvol. Minder serieus kletsen over bijvoorbeeld grappige voorbeelden kan in het HK topic.

Voor specifieke toepassingen / invalshoeken van discussie kan een apart topic geopend worden in een passend forum deel zoals MueR in "ChatGPT" ook al aangeeft.

[ Voor 26% gewijzigd door Orion84 op 13-04-2023 07:29 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weicool
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15-12-2023
Ik wil daar graag typische verzonnen reacties van ChatGPT plaatsen. Hoe kan ik dat doen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YmAD7v3w0qmJUo-1DAUw6hso0zk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DVM6aBx0Y0jQBNP4FS577o8D.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Weicool schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 15:42:
[...]

Ik wil daar graag typische verzonnen reacties van ChatGPT plaatsen. Hoe kan ik dat doen?
[Afbeelding]
Met welk doel wil je die delen? Omdat het grappige resultaten oplevert?

Ontwikkelingen omtrent Artificial Intelligence staat in een forumdeel waar je niet direct actief kan deelnemen. Zie ook: Help, ik kan niet reageren?

En een van de redenen daarvoor is dat dat deel van het forum bedoeld is voor serieuze discussies vaak over gevoelige onderwerpen. Dat is dus ook niet bedoeld om wat grappige voorbeelden van chatGPT resultaten te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batavia
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-05 21:18
Weicool schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 15:42:
[...]

[Afbeelding]
Ik vind dit een heel goed antwoord, inclusief hoe duidelijk het is dat dit verzonnen is.

Het probleem is niet dingen verzinnen. Het probleem is feiten verzinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

*knip*

Dit topic is niet voor inhoudelijke discussie over AI diensten, maar gaat over de vraag hoe/wat/waar dat onderwerp het beste op het forum besproken kan worden.

[ Voor 90% gewijzigd door Orion84 op 06-05-2023 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weicool
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15-12-2023
Batavia schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 23:10:
[...]

Het probleem is niet dingen verzinnen. Het probleem is feiten verzinnen
Ik denk dat dit een stukje Doorgeslagen Differential Privacy (DP) is… Hoe lager de epsilon (ε) waarde in DP, hoe beter de privacy van Persoonsgegevens die dus niet per ongeluk wordt uitgelekt, en hoe hoger de ethiek-waarde wordt, maar hoe minder bruikbaar het eind-resultaat dus wordt voor de eindgebruiker met totaal verzonnen gegevens!
Pagina: 1