Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Licht gamen, AoE 2, Diablo IV, Dota 2, daarnaast met name familie administratie (office, mail, surfen etc), gebruik voor foto's in de cloud etc. Systeem gaat +5 jaar mee.
Wat mag het systeem gaan kosten? Rond € 2000 en all-in < €2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Voorkeur voor beste prijs/kwaliteit en hoor goede verhalen over AMD, daar gaat mijn voorkeur naar uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goede prijs kwaliteit voor het beoogde budget. Duurzaamheid wordt gewaardeerd, in energieverbruik en levensduur.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken en ben ook niet te beroerd om de graphics lager te zetten als dat prestaties verbeterd.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb hulp van een maat met het uitzoeken en de build. Graag nog laatste tips en advies, mis ik iets, kan ik ergens nog wat optimaliseren om de duurzaamheid op te krikken. Is er nog een bang-for-buck. Zeg je, dit is top, hoor ik het ook graag :-). Feedback is welkom!
:fill(white):strip_exif()/f/image/kV7oIlDLCmdxUQZdn2XeHcqU.png?f=user_large)
Edit: 2e ventilator voor boven.
Edit 2: (van screenshot gevallen)
- voeding: be quiet! Pure Power 12 M 750W
- SSD: WD Black SN770 2TB
Wat mag het systeem gaan kosten? Rond € 2000 en all-in < €2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Voorkeur voor beste prijs/kwaliteit en hoor goede verhalen over AMD, daar gaat mijn voorkeur naar uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goede prijs kwaliteit voor het beoogde budget. Duurzaamheid wordt gewaardeerd, in energieverbruik en levensduur.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken en ben ook niet te beroerd om de graphics lager te zetten als dat prestaties verbeterd.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb hulp van een maat met het uitzoeken en de build. Graag nog laatste tips en advies, mis ik iets, kan ik ergens nog wat optimaliseren om de duurzaamheid op te krikken. Is er nog een bang-for-buck. Zeg je, dit is top, hoor ik het ook graag :-). Feedback is welkom!
:fill(white):strip_exif()/f/image/kV7oIlDLCmdxUQZdn2XeHcqU.png?f=user_large)
Edit: 2e ventilator voor boven.
Edit 2: (van screenshot gevallen)
- voeding: be quiet! Pure Power 12 M 750W
- SSD: WD Black SN770 2TB
[ Voor 3% gewijzigd door CasperB op 11-04-2023 23:09 ]