Corsair Nightsword RGB klikfunctie scrollknop problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Ik zoek een nieuwe gaming muis
Zo goed als identiek aan de Corsair Nightsword RGB/Logitech G502 Proteus Core.
De Corsair gebruik ik nu sinds de release maar ik heb helaas al meerdere exemplaren (stuk of 4/5?) retour gestuurd omdat ik iedere keer weer problemen met de scrollknop (klik) heb. In Februari heb ik mijn vorige Nightsword retour gestuurd en een nieuw exemplaar ontvangen, maar ik ervaar nu alweer dat de klikfunctie vd scrollknop met enige regelmaat niet (meer) registreert. Het lijkt bijna een productiefout in die hele Nightsword lijn te zijn...

Wat is je budget?
Voor een goede muis heb ik al snel €100 over. Dit is echter variabel en minder is altijd goed.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Vóórdat ik de Nightsword ging gebruiken heb ik jaaaren lang de Logitech G502 Proteus Core gebruikt, maar deze heb ik toen vervangen voor de Nightsword ivm één stuk software te kunnen werken omdat ik al enige tijd de Corsair K70 gebruikte.
Het liefst dus weer een Corsair ivm bovenstaand, maar het is geen harde eis.
Wat echter wel een harde eis is, is dat het design zo goed als gelijk is aan de Nightsword/G502Proteus Core, dus met een stuk of 9/10 knoppen en een thumbrest

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gewoon thuis in de woonkamer op mijn gaming PC. Zie mijn inventaris(indien van toepassing) voor een overzicht van mijn systeem

Verder ben ik gewoon héél benieuwd naar de ervaringen van andere mensen die ook de Corsair Nightsword RGB muis gebruiken.
Hebben jullie ook problemen met de klikfunctie vd scrollknop of heb ik gewoon steeds pech??
Ik vind het namelijk echt een topmuis en zou helemaal geen andere willen, maar aangezien de klikfunctie vd scrollknop steeds opnieuw kapot gaat (nu al zo'n 5x terug gestuurd) ben ik het inmiddels wel beu |:(

Heb de muis nu weer retour aangemeld en ik ga mijn oude vertrouwde G502 Proteus Core weer even gebruiken.
Ik zie jullie reacties/adviezen graag tegemoet.

[ Voor 6% gewijzigd door Milo44 op 11-04-2023 18:24 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...