Mbv filters Windows tablets zoeken 'aan' zetten - en/of...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Settler11
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-10 14:19
Hallo!

Het is blijkbaar niet mogelijk om in V&A naar Windows tablets te zoeken mét behulp van de filters.

categorie: Tablets

Filters > 'Besturingssysteem (4) > Windows versie

Daar zie apart genoeg alleen Windows 11 Home staan. Terwijl er veel Windows tablets staan met bijv. Windows 10 Pro, RT etc.

Volgens mij zijn die filters er niet ingebouwd (of verborgen omdat ...)

Anderzijds; lijkt me een filterkeuze met welk besturingssysteem wel erg praktisch met als keuze:
1. Android
2. Apple
3. Windows

Want je hebt niet alleen Surface tablets met Windows erop, en ik zou deze optie wel zeer praktisch vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hoi @Settler11

Dank voor je feedback, ik verplaats het topic even naar een plek waar het misschien beter tot zijn recht komt.
Enerzijds lijk je een mogelijke bug te duiden maar anderzijds is het een featurerequest. Ik kies even voor het eerste, mocht men daar beslissen dat het topic toch ergens anders heen moet dan wordt dat vanzelf geregeld.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Settler11
Bor schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 08:53:
Hoi @Settler11

Dank voor je feedback, ik verplaats het topic even naar een plek waar het misschien beter tot zijn recht komt.
Enerzijds lijk je een mogelijke bug te duiden maar anderzijds is het een featurerequest. Ik kies even voor het eerste, mocht men daar beslissen dat het topic toch ergens anders heen moet dan wordt dat vanzelf geregeld.
Ja klopt, het is zowel een gevonden bug en functieverzoek. Al lijkt mij een probleem fixen prio te hebben zonder extra stappen vanuit de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Oudere besturingssystemen zijn in ons systeem aangemerkt als EOL (End Of Life) en worden dan ook niet meer meegenomen als mogelijke filterwaardes. Voor de reguliere pricewatch is dat doorgaans geen probleem, en het houdt het aantal filteropties beperkt. Voor V&A kan ik me inderdaad voorstellen dat dat vervelender is, maar op dit moment hebben we geen mogelijkheid om dat eenvoudig te fixen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Settler11
Oudere besturingssystemen zijn in ons systeem aangemerkt als EOL (End Of Life) en worden dan ook niet meer meegenomen als mogelijke filterwaardes.
Niet helemaal mee eens. Je kan in de Pricewatch de prijs slider naar links pushen naar 'Prijsloos' en je krijgt alsnog oude systemen met EOL os. Maar dat staat wel los van mijn vraag.
maar op dit moment hebben we geen mogelijkheid om dat eenvoudig te fixen...
Wat wordt hiermee bedoelt? Niet de mankracht? Niet de capaciteit, kennis?

[ Voor 51% gewijzigd door Settler11 op 19-04-2023 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Settler11 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:52:
[...]

Niet helemaal mee eens. Je kan in de Pricewatch de prijs slider naar links pushen naar 'Prijsloos' en je krijgt alsnog oude systemen met EOL os. Maar dat staat wel los van mijn vraag.
Als ik dat doe bij de categorie tablets dan blijf ik nog steeds alleen windows 11 Pro en Home zien.

Het staat niet geheel los van de vraag omdat de werking van de filters in V&A exact gelijk is aan de werking in de pricewatch.
[...]

Wat wordt hiermee bedoelt? Niet de mankracht? Niet de capaciteit, kennis?
Effort voornamelijk; het is niet triviaal om de filters in V&A anders te laten werken.

Intentionally left blank

Pagina: 1