Niet kunnen filteren op 'Total Bytes Written (TBW)' - SSD

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:52
Ik ben in een zoektocht naar een aantal nieuwe SSD's. Hiervoor gebruik ik voornamelijk GoT en de PW. Wat me nu opvalt is dat je in de PW niet kan filteren op Total Bytes Written (TBW) binnen de Solid State Drives. Is dat technisch lastig? Is dat iets wat geen toegevoegde waarde heeft? Of is het er simpelweg nog niet en kan het wel toegevoegd worden?

Beste antwoord (via rscheper op 12-04-2023 09:41)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@rscheper Heel vreemd, we hebben de specificatie en vullen deze ook netjes in. Maar om de een of andere reden was het filter nooit aangezet. Nu wel, over maximaal een minuut of 10 kan je 'm vinden onder Duurzaamheid -> Total Bytes Written: categorie: Solid state drives.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@rscheper Heel vreemd, we hebben de specificatie en vullen deze ook netjes in. Maar om de een of andere reden was het filter nooit aangezet. Nu wel, over maximaal een minuut of 10 kan je 'm vinden onder Duurzaamheid -> Total Bytes Written: categorie: Solid state drives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Duurt wat langer, geen idee waarom. Ik heb een collega gevraagd mee te kijken, nog even geduld dus :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:52
Glaanie schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 15:45:
Het gaat goed nu, bedankt!