Situatie
Ik heb een beetje gekke en unieke vraag over de mogelijkheden rondom een docking station of RVM (of simpel port extender) op de begane grond en daar casual gamen, met vriendin in de zelfde ruimte, terwijl mijn desktop boven staat voor de zwaardere spellen/game sessies met vrienden.Ik heb een schets van de situatie gemaakt:
/f/image/7O4uUB45ZA7Lnz2kCcvUzhVS.png?f=fotoalbum_large)
Desktop specs
Op dit moment heb ik twee schermen op display ports en ééntje op HDMI ports. Daarnaast heb ik één USB-C 3.1 poorten (10 Gbps) desktop achterkant, maar volgens mij neemt de snelheid hier over de 7 meter afstand tussen desktop en dockingstation te veel af. 2 USB-A 3.0 poorten (5 Gbps) desktop achterkant.Ik heb geen duizenden euro's budget, maar mocht het rond de 400/500 komen dan overweeg ik het nog steeds weldegelijk. Dus als het werkt dan hoor ik het echt heel graag. Het is toch mijn voornaamste hobby en ik zit niet graag continu in mijn kantoor doordat daar de desktop staat. En hij kan helaas niet in de woonkamer staan.
En als er vragen zijn dat ik iets vergeten ben en moet aanvullen dan hoor ik het graag! Ik edit ze er dan wel in en comment even dat ik het er in geedit heb.