fysieke showroom

Pagina: 1
Acties:
  • 444 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beller1601
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-04-2023
Beste lezer,

Als student aan de Hogeschool in Gent ben ik momenteel bezig met een onderzoek naar de toekomst van fysieke showrooms. Door de opkomst van elektrische auto's en het agentschapsmodel staan fysieke showrooms onder druk en dreigen ze hun relevantie te verliezen. Het doel van mijn onderzoek is om manieren te vinden om de toekomst van fysieke showrooms te verzekeren en hun relevantie te behouden in een veranderende markt.

Daarom vraag ik u om mij te helpen bij dit onderzoek door deze enquête in te vullen. Uw deelname aan deze enquête is van onschatbare waarde voor het succes van mijn onderzoek en zal helpen om betere oplossingen te vinden voor de uitdagingen waar fysieke showrooms momenteel voor staan.

Ik hoop dat u de tijd kunt nemen om de enquête in te vullen en bij te dragen aan een beter begrip van de toekomst van fysieke showrooms.

Dank u wel voor uw tijd en medewerking.

*knip*Link naar enquête*knip

[ Voor 6% gewijzigd door deepbass909 op 11-04-2023 11:06 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Volgende keer graag een topic-report aanmaken, ipv zelf een gebruiker aan te spreken op overtreding van de forum-regels.

[ Voor 113% gewijzigd door deepbass909 op 11-04-2023 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 18:03

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Modbreak:Enquêtes zijn niet zonder expliciete toestemming vooraf toegestaan (zie Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!.

Hier ben je al eerder op gewezen.

Dit topic gaat op slot.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Dit topic is gesloten.