Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptor
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 10-05-2023
Mijn vraag;

Op mijn bscscan zie ik een balance staan bij een coin die ik niet meer kan terugvinden, namelijk Xenon Pay II. Dit is een groot bedrag maar ik zie in mijn MetaMask wallet geen fiat waarde staan bij mijn tokens.
Ook zie ik op bscscan in de transacties bij betreffende coin dat er aantal dagen geleden nog wel transacties zijn gedaan met de coin bij andere adressen.
Kan iemand mij helpen achterhalen of de waarde van deze coins nog correct is of dat het een fout is van bscscan?

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 18:22
De huidige waarde is volgens Poocoin $0.000000000288787 dus reken maar uit zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:59

Coldcat

HODL

Cryptor schreef op maandag 10 april 2023 @ 21:51:
Mijn vraag;

Op mijn bscscan zie ik een balance staan bij een coin die ik niet meer kan terugvinden, namelijk Xenon Pay II. Dit is een groot bedrag maar ik zie in mijn MetaMask wallet geen fiat waarde staan bij mijn tokens.
Ook zie ik op bscscan in de transacties bij betreffende coin dat er aantal dagen geleden nog wel transacties zijn gedaan met de coin bij andere adressen.
Kan iemand mij helpen achterhalen of de waarde van deze coins nog correct is of dat het een fout is van bscscan?

Alvast bedankt
Vaak zijn dat scams die hopen dat je op onderzoek uitgaat, of andere zaken met die coins gaat doen.

Gewoon negeren, niets mee doen. Afblijven en klaar.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptor
Bscscan heeft dus niet altijd de juiste balance waarde. Dacht omdat het met de blockchain connected is dat de waarde altijd correct was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:46

knakworst

Get more sats!

Cryptor schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 00:55:
Bscscan heeft dus niet altijd de juiste balance waarde. Dacht omdat het met de blockchain connected is dat de waarde altijd correct was.
Bscscan matcht niet altijd goed met de juiste scamcoins maar dat corrigeert zich vanzelf wel weer. Afblijven en geen rare swaps uitvoeren is het belangrijkste anders is de schade mogelijk nog groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptor
Oké top, bedankt voor jullie antwoorden! 👌🏼
Pagina: 1