Toon posts:

PC start niet meer op ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag m'n voeding vervangt. Nadien start m'n pc niet meer op, krijg geen scherm, geen knipperend toetsenbord led. Helemaal niets! Ik hoor em nog geheugen tellen maar das ook alles. In princiepe zou het iets met de HDD moeten zijn, maar heb beide hdd's grondig gecontroleerd.

Iemand hiero een idee?!?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
bios reset doet soms wonderen.

trouwens als hij het mem optelt doet hij het misschien nog gewoon helemaal. loopt hij door naar windows? dan is misschien je vid. kaart kapot.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik krijg nu niet meer "No signal" op het scherm maar monitor blijft nu oranje (led). En hoe lang duurt dat resetten?

Verwijderd

hang alleen ff je mobo eraan, en je vga plug in je videokaart

Verwijderd

Topicstarter
Niets gebeurt! zelfs geen piepjes?

Verwijderd

Ik heb een Enermax 350 gekocht en toen start mijn pc ook niet op Gek is als ik mijn Plextor uit haalt werkt het wel..K'heb Plextor gebeld en een nieuwe Plexy gekrijgen en voila start weer op...Dom eh nieuwe PSU en Plexy werkt niet.Oud PSU Plexy werkt...

Verwijderd

Wat voor voeding heb je nu gemonteerd?

Het monteren van een andere voeding betekend dat je hebt zitten rommelen in het binnenste van je computer. Check de volgende zaken:

• zit alles er nog goed in? Haal het hele ding desnoods uit elkaar en maak alle contacten schoon.
• Is de kabel van je monitor nog goed? Zitten daar geen scheve pennetjes in?

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zit het met de voeding? ik heb gehoord dat niet alle voedings compatible zijn. En dus niet het Power-good teken aan het moederbord geeft?

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:20
je hebt de belangrijkste dikke stekker wel zo in het mobo geplugged dat je een kleine klik hoorde?

Verwijderd

Topicstarter
Ja zekers!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 09:40

Tusk

Sticky Bomb likes you!

als je mobo hebt die je met jumper reset...
zoek je in boekje op waar ie zit
je gooit stroom van je pc af
zet die jumper om....w8 5 mins
zet hem weer terug, stroom erop en dan aanzetten

heb je dit gedaan?
anders us proberen

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 09:29

DSK

boeiend...

probeer eens alle IDE aparaten eraf te halen, en kijk dan iofie beeld geeft... Lukt dat nog niet, probeer dan ff de Processor ervan te halen en mooi terug zetten, kijken voor gebogen pinnetjes, etc...

Blog (Linux-related)

Verwijderd

Is dit dan ook normaal? Heb een Iiyama Vision Master 403, En onderstaand systeemp. Alleen sinds volgens mij het installeren van officiele whql certified driverß van nvidia@ heb ik de volgende. Ik zet mijn pc aan. Monitor staat blijft gewoon op oranje led. Heeft het nooit zo gedaan. en nou heb ik dit opgelost (ofzo) door ßteeds opnieuw de monitor aan uit te zetten. of wat schuiner zetten. Maar heb nog steeds die detonators niet kunnen verwijderen. Dan installeert ie em gewoon opnieuw. De kabel van monitor naar geforce2mx is goed of doet het gewoon op een andere monitor. Meteen. En bij die iiyama blijft gewoon het beeld zwart terwijl mijn pc al in windhoos is..
Iemand
een sóort oplossing,

een goed mens regeert zichzelf.

Amd 800@800, Asus A7V, 320MB Pc133 Infineon Sdram, 30GB 5400Rpm Maxtor, 18GB U2W 10.000Rpm §eagate Cheetah, Seagate 18GB 5400Rpm, AsusV7100 GF2MX 32MB tv-out, Plextor 12/4/32xSCSI 2, Pioneer 10/40xScsi Dvdrom, Sblive Gold, Logitech Cordless Mouseman Pro, Microsoft Natural, IIyama 17" Vision Master, FPS1000Cambridge, Microsoft Sidewinder,

Verwijderd

Topicstarter
he mannen bedankt! cpu er af/op heeft geholpen!
Pagina: 1