Is dit dan ook normaal? Heb een Iiyama Vision Master 403, En onderstaand systeemp. Alleen sinds volgens mij het installeren van officiele whql certified driverß van nvidia@ heb ik de volgende. Ik zet mijn pc aan. Monitor staat blijft gewoon op oranje led. Heeft het nooit zo gedaan. en nou heb ik dit opgelost (ofzo) door ßteeds opnieuw de monitor aan uit te zetten. of wat schuiner zetten. Maar heb nog steeds die detonators niet kunnen verwijderen. Dan installeert ie em gewoon opnieuw. De kabel van monitor naar geforce2mx is goed of doet het gewoon op een andere monitor. Meteen. En bij die iiyama blijft gewoon het beeld zwart terwijl mijn pc al in windhoos is..
Iemand
een sóort oplossing,
een goed mens regeert zichzelf.
Amd 800@800, Asus A7V, 320MB Pc133 Infineon Sdram, 30GB 5400Rpm Maxtor, 18GB U2W 10.000Rpm §eagate Cheetah, Seagate 18GB 5400Rpm, AsusV7100 GF2MX 32MB tv-out, Plextor 12/4/32xSCSI 2, Pioneer 10/40xScsi Dvdrom, Sblive Gold, Logitech Cordless Mouseman Pro, Microsoft Natural, IIyama 17" Vision Master, FPS1000Cambridge, Microsoft Sidewinder,