Toon posts:

WHA!!!!!!!!!! cooler hoop t*v*s lawaai

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M`n gpu cooler maakt in eens een hoop tering lawaai niet gewoon meer, natuurlijk om 6.15 pas zodat alel zaken lekker dicht zijn.

Het is een hercules (orb clone)

Wat kan ik hieraan doen, en please niet, pc uitzetten want ik heb heel de dag gewerkt en ik kan niet zo heel veel meer hebben :)

Verwijderd

PC uitzetten, kaart eruit halen, en helemaal schoonblazen... Dat zal wel moeten helpen

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 september 2001 18:39 schreef newby het volgende:
PC uitzetten, kaart eruit halen, en helemaal schoonblazen... Dat zal wel moeten helpen
soz, vergeten te zeggen, heb ik al gedaan, hielp niet

Verwijderd

ga naar http://www.belgianoverclockers.com en lees de guide over fan's smere dat werkt echt wel want ik had er ook zo'n paar. echt doen en is het probere waard. :) cya

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 11:47
kijk of ie ergens niet soepel loopt.
mijn geforce 2 gts (asus) met fannetje maakte ratelgeluidje.
ik gekeken, draaide ergens tegenaan. eff geveild en nu issie goed (nee niet aan de bladen geveild, maar aan het stukje waar ie tegenaan kwam :P)

Verwijderd

Mijn blue orbje maakte na 3weken ook herie !

• salvador4
  • Laatst online: 18-05 19:41
Op zaterdag 01 september 2001 20:35 schreef charles het volgende:
Mijn blue orbje maakte na 3weken ook herie !
mijne na 2 weken en nu nog steeds.
gelukkig heeft mijn overklokte mx genoeg aan de heatsink van het orbje..

Verwijderd

killerbee, je bent mis, het is nu www.born2oc.be
M'n cooler maakt constant lawaai, delta 60HP 6800rpm, dus is niet moeilijk, hehe
Heb er zelf weinig last van, radio staat hier toch altijd op, en als'k slaap staat pc uit...

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

gewoon schoonmaken

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
In een Blue Orb zit één of andere constructiefout denk ik. Ik heb veel commentaar gehoord dat Blorbs lawaai maken, maar mijn halfjaar oude geforce 2 ultra (hercules natuurlijk) heeft nooit ultraveel lawaai gemaakt

daar heb ik mijn globalwin voor >:)

Verwijderd

M'n Radeon GPU-fan is ook een klereding. Kan ie niet passief gekoeld worden of zo?

Verwijderd

Topicstarter
ik ga morgen toch ff naar de stad (rotterdam) daar ff een cheapass fan kopen, en dan hopen dat m`n waterblokjes snel klaar zijn
Pagina: 1