Inbouw speakers buitenzijde stenen schuur

Pagina: 1
Acties:
  • 525 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rundfunk
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 01-10 14:52
Beste allemaal,

Nu de zomer weer komt en ik graag muziek in de tuin heb, maar niet mijn box steeds in de tuin wil zetten, heb ik het volgende idee opgevat.
Ik wil in de stenen muur van de schuur aan de buitenzijde twee bluetooth inbouw speakers plaatsen. Nu zal ik vast niet de eerste zijn, maar ik ben het nog niet eerder tegengekomen.
Het hoeft geen topkwaliteit te zijn en liefst niet te veel te kosten.

Wat adviseren jullie mij? Inbouw bootspeakers zouden die geschikt zijn?

Bedankt in ieder geval[

[ Voor 27% gewijzigd door Rundfunk op 10-04-2023 14:29 ]

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ik zou het gewoon niet doen, die muziek. Fatsoensdingetje.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:31
Ja, idd. Hooguit klein compact bluetooth speakertje. Je deelt dat binnenterrein met veel anderen. Tuinkant hebben veel mensen slaapkamers etc. Waarom daar permanente inbouw speakers gaan hangen?

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:52

Mrlten

Premium Deluxe Plus

Ik raad je draadloze oordopjes aan; alle vrijheid in huis en tuin om naar je favoriete muziek te luisteren, zonder dat je daarbij anderen tot last bent. Geluidskwaliteit is ook een stuk beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:49
Goed geluid is belangrijk, dat begrijp ik wel. Je wilt tenslotte dat alle gedetineerden de omroepberichten goed kunnen horen in deze luchtplaats :p

On a more serious note: bluetooth is fijn qua draadloos aansluiten, maar draadloos betekend vaak accu's, en die overleven de kou niet echt, dus moet je toch nog af en toe gaan slepen met je apparatuur qua overlevingskans. En vergeet sowieso het opladen niet. Daarnaast zou ik de random gaten voor speakers zonde vinden van je schuur muur, er vanuit gaande dat je schuur langer moet meegaan dan wat speakers en je muur straks gatenkaas is.

Als je dan toch al wilt breken in je muur zou ik een openslaand raam maken in je schuur-muur, en dan aan de binnenkant (als de ruimte het toelaat) een brede vensterbank/tafel/werkbank op de juiste hoogte waarop je je gewenste apparatuur kunt aansluiten. Mogelijk heb je dan stroom in de buurt vanuit de schuur, kan het aangesloten blijven zitten. En bij einde feestje of chillavond hoef je alleen je raam te sluiten en klaar is Klara. Is je schuur wat toonbaarder (raam vs speakergaten) en praktischer als je ooit je setup aanpast/verwijderd. Ook minder gevoelig voor regen

Raam/kozijn vis je zo van marktplaats, weekendje klussen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lebans
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:42
Let wel op dat je een flinke basspeaker neemt, anders zullen de kopjes van 10 huizen verderop niet gaan trillen.

Rob

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:15
Ik zou aan de buren vragen of ze allemaal een draadloze speaker in de tuin kunnen zetten, zodat jij dagelijks de muziek voor ze kunt verzorgen, vinden ze vast leuk d:)b

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
FirePuma142 schreef op maandag 10 april 2023 @ 10:35:
Ik zou het gewoon niet doen, die muziek. Fatsoensdingetje.
Betwijfel of bovenstaande beklijft gezien de houtgestookte pizzaoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Alhoewel ik persoonlijk ook van mening ben dat muziek in de tuin een hoog tokkie-gehalte heeft, is dit niet wat gevraagd wordt. Misschien woont topic starter in the middle of nowhere en is niemand tot last.

Het topic gaat ondertussen nergens meer over en gaat bij deze dicht. Is het niet om de vele off-topic reacties, was het anders ook dicht gegaan vanwege het ontbreken van eigen inzet. Het forum is geen helpdesk op afroep; van topic starter wordt meer verwacht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.