Toon posts:

Storing afhandeling MXSTREAM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds donderdag middag is er een ADSL storing in Leiden en Leiderdorp. Ik was kennelijk een van de eerste die belde, het zou volgens KPN waarschijnlijk aan mijn getweakte modem liggen. ;(

Op vrijdagochtend hebben er kennelijk voldoende mensen gebeld dat er bij KPN een lichtje ging branden. >:)

Nu zaterdagavond is de storing nog niet verholpen. :(

a) hoe kan het dat een storing meer dan 2 dagen duurt? Weten ze wel waar ze mee bezig zijn? :Z

b) bij de storingsdienst weten ze niets meer te vertellen dan dat er een storing is. Wat er aan de hand is, en hoe lang het gaat duren, geen idee, die informatie hebben ze niet. |:(

c) de KPN MXSTREAM "support" site heeft alleen een suffe FAQ, geen informatie over de storing, nada, niets. :'(

Ik was enthousiast over ADSL (zeker met de SpeadTouch Pro), maar met deze support weet ik het nog niet. Helaas is er nog geen andere aanbieder van ADSL in deze wijk.

Verwijderd

Welke provider heb je? heb zelf Planet Internet en die melden altijd wel heel netjes een storing zie link someteen alleen als je een klacht hebt wordt deze soms niet echt correct afgehandeld bij een kameraad in zijn geval.

http://web.planet.nl/abonnees/servicelijn/mededelingen/

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 01 september 2001 18:26 schreef vankampenp het volgende:
a) hoe kan het dat een storing meer dan 2 dagen duurt? Weten ze wel waar ze mee bezig zijn? :Z

b) bij de storingsdienst weten ze niets meer te vertellen dan dat er een storing is. Wat er aan de hand is, en hoe lang het gaat duren, geen idee, die informatie hebben ze niet. |:(
Tja een storing op een landelijk netwerk is iets moeilijker op te lossen dan bij jouw thuis |:(. Ze hebben echt niet bij elke kast een monteur staan, of een mannetje voor elke router in de gaten te houden.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 september 2001 19:33 schreef Devil_2000 het volgende:
Welke provider heb je? heb zelf Planet Internet en die melden altijd wel heel netjes een storing zie link someteen alleen als je een klacht hebt wordt deze soms niet echt correct afgehandeld bij een kameraad in zijn geval.

http://web.planet.nl/abonnees/servicelijn/mededelingen/
Ik heb XS4ALL, en daar stond aan het eind van de morgen ook wat. Het probleem zit echter bij KPN.
Maar mijn punt is dat ze binnen een paar uur toch wel een technicus met de juiste spullen ter plaatse moeten hebben. Als het nu na twee dagen nog niet werkt is het kennelijk goed mis. Bovendien vindt ik de voorlichting slecht. Zelfs bij de helpdesk weten ze niets meer dan dat er een probleem is.

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:20
Ik heb hier in leiden (2311) trouwens geen problemen gehad met xs4all de afgelopen paar dagen :?

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De informatie die KPN vrijgeeft mbt storingen in het MX-Stream netwerk is zo goed als nihil. Misschien dat ze een voorbeeld kunnen nemen aan de collega's van KPN IAS (internet access service). Die hebben melden werkelijk elk wissewasje mbv een mailinglist en ben je meteen op de hoogte.

Ik heb vier weken moeten bellen voordat mijn adsl verbinding werkte. XS4ALL heeft destijds uitgezocht wat er aan de hand was. Sinds dat het werkt, heb ik overigens geen problemen meer ondervoden!

Bij de klantenservice van ADSL is er maar een mededeling en die luidt als volgt:

"Ja meneer/mevrouw er is een storing, we weten niet wat er precies aan de hand is en weten niet wanneer het opgelost is. Heel vervelend ja."

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

Verwijderd

Topicstarter
Er is nu een storing in Leiden, Leiderdorp, Haarlem en Den Haag.

Bij MXSTREAM zeggen ze dat het storingen in de centrales zijn. De centrale komt op een wachtlijst voor reparatie door een monteur. Er zijn echter niet genoeg monteurs om alle centrales meteen te repareren. Er zijn wel streefdatums voor de monteurs, maar die halen ze niet altijd.
Soms kan het repareren van een centrale wel meer dan een week duren.

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:20
Op maandag 03 september 2001 16:39 schreef vankampenp het volgende:
Er is nu een storing in Leiden, Leiderdorp, Haarlem en Den Haag.
Weer geen problemen in 2311 :?

Verwijderd

Toch gek. Ik lees hier wel vaker dat er met de KPN problemen zijn als het over Mxstream gaat, maar toen ik probs met mijn verbinding had, heb ik eigenlijk over de KPN nix te klagen gehad :?

Bij de helpdesk waren ze vriendelijk (oké, ze gaan ervan uit dat je het iq van een kartonnen doos hebt, maar goed >:)) en ze belden direct de volgende dag terug om het probleem met mijn lijn te verhelpen :?

Ben ik dan zo'n uitzondering :?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:02
zijn er hier ook mensen in de omgeving emmen welke problemen hebben met het inloggen met mxstream??

kan namelijk zelf als sinds donderdagmiddag niet inloggen, (zit overigens bij xs4all)

op de site staat niks van een storing (alleen leiden e.d)

:(

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1