Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:02
Mijn vrouw en ik willen graag de film Dungeons & Dragons kijken. 1 probleem: sinds long covid kan ze niet meer tegen teveel prikkels. Een bioscoopfilm is echt veel te veel van het goede.

Nu kan ik prima met vrienden gaan, maar wil liefst haar ook het plezier gunnen. Ik weet dat er diensten zijn als Pathe thuis enzo, maar ik kan niet vinden of en waar dan die film te zien is via streaming?
Weet iemand hoe dat zit?

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-06 12:22

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Tjolk schreef op zondag 9 april 2023 @ 16:03:
Mijn vrouw en ik willen graag de film Dungeons & Dragons kijken. 1 probleem: sinds long covid kan ze niet meer tegen teveel prikkels. Een bioscoopfilm is echt veel te veel van het goede.

Nu kan ik prima met vrienden gaan, maar wil liefst haar ook het plezier gunnen. Ik weet dat er diensten zijn als Pathe thuis enzo, maar ik kan niet vinden of en waar dan die film te zien is via streaming?
Weet iemand hoe dat zit?
Is bios only. Je zal moeten wachten tot deze op de streamings diensten komt.

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pathe thius is meer ex-bios films, D&D is exclusief voorlopig voor de bios.
(of je hebt zo'n 10k subscription dienst in Amerika, maar die heb je hier niet :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 22:11
Als het niet tussen Binnenkort Thuis staat, dan zal het simpelweg niet te streamen zijn totdat het uit de bioscoop is.

Wanneer het dan precies op streamingdiensten komt valt ook weinig over te zeggen, want dat lijkt na een beetje Googlen nog niet aangekondigd te zijn.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Illusion

(the art of)

Hij is nog niet beschikbaar. Maar wat je kan doen is justwatch https://www.justwatch.com/ installeren, en daar instellen welke films/series je wilt zien. Zodra een streamingdienst dan een film/serie heeft, krijg je een seintje.

[ Voor 6% gewijzigd door Illusion op 09-04-2023 16:23 ]

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:02
Hmm, dat verklaart in elk geval dat ik het niet gevonden kreeg...

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Pagina: 1