En dan een intel proc met 100% intel chipset en geen enkel 3de ranks component meer!
Sinds ik m'n huidige comp heb(specs volgen) heeft deze nog geen 2 weken achter elkaar stabiel gedraaid, ik moest er elke keer weer iets aan knutselen om hem draaiende te houden.
Sinds een week heb ik bij alles wat ik uitvoer blauwe schermen, vandaag m'n geheugen uitgewisseld maar dat bleek het probleem niet te zijn.

De computer bestaat uit:
Asus A7V133 op KT133A chipset met bios versie 1005A.
AMD Athlon 1ghz@1ghz.
Diamond Viper 770 Ultra.
1x el cheapo 128MB PC133, echt super spul, komt nog uit m'n PII 350 bak.
1x Spectek (el cheapo with name
) 256 PC133.
Maxtor 20GB UDMA 100 7200rpm.
Creative Soundblaster Live! Value oem.
2x el cheapo (Nexus
) 10mbit netwerkadapter.
Aopen 50x CD-rom.
LiteOn 12x10x32 burner.
Proc temp, idle: 45 graden, full load: 50/52.
Case temp, 25/30 graden.
Zoals ik al eerder zei, dit systeem heeft nog geen 2 weken achter elkaar stabiel gelopen, ik kon het tot nu toe wel verhelpen, maar wat dit nu voor gezeik is weet ik ook niet

Ik ga nu toch twijfelen aan AMD want met intel systemen heb ik NOOIT problemen.
Ook op m'n werk hebben we nooit problemen met intel systemen, daarin tegen komen er regelmatig mensen terug met AMD systemen.
Misschien heb ik het mis, maar dan wil ik toch wel eens weten waarom AMD zoveel gezeik oplevert tov intel...
Sinds ik m'n huidige comp heb(specs volgen) heeft deze nog geen 2 weken achter elkaar stabiel gedraaid, ik moest er elke keer weer iets aan knutselen om hem draaiende te houden.
Sinds een week heb ik bij alles wat ik uitvoer blauwe schermen, vandaag m'n geheugen uitgewisseld maar dat bleek het probleem niet te zijn.
De computer bestaat uit:
Asus A7V133 op KT133A chipset met bios versie 1005A.
AMD Athlon 1ghz@1ghz.
Diamond Viper 770 Ultra.
1x el cheapo 128MB PC133, echt super spul, komt nog uit m'n PII 350 bak.
1x Spectek (el cheapo with name
Maxtor 20GB UDMA 100 7200rpm.
Creative Soundblaster Live! Value oem.
2x el cheapo (Nexus
Aopen 50x CD-rom.
LiteOn 12x10x32 burner.
Proc temp, idle: 45 graden, full load: 50/52.
Case temp, 25/30 graden.
Zoals ik al eerder zei, dit systeem heeft nog geen 2 weken achter elkaar stabiel gelopen, ik kon het tot nu toe wel verhelpen, maar wat dit nu voor gezeik is weet ik ook niet
Ik ga nu toch twijfelen aan AMD want met intel systemen heb ik NOOIT problemen.
Ook op m'n werk hebben we nooit problemen met intel systemen, daarin tegen komen er regelmatig mensen terug met AMD systemen.
Misschien heb ik het mis, maar dan wil ik toch wel eens weten waarom AMD zoveel gezeik oplevert tov intel...