EDIT:
Iemand wees me erop dat hij een gelijkaardig probleem had mijn zijn scherm, en de oplossing was om het scherm 5 minuten zonder stroom te zetten.
Dat heb ik gedaan en ... het werkt weer! Zou iets met transistors in het scherm te maken hebben, maar.. OPGELOST
Deze morgen wou ik mijn pc opstarten en 1 scherm bleef zwart: Asus ROG Swift PG279Q.
Mijn 2e scherm, Dell U2412M werkt wel zoals het moet.
Dus alle kabels maar eens checken, maar ik vrees dat het overleden is.
Dus op zoek naar een nieuw scherm, dat natuurlijk minstens zo goed is.
Ik gebruik het scherm heel erg veel voor te gamen, maar daarnaast ook voor te surfen, te werken, ...
Mijn GPU is een 3090.
Mijn vereisten:
- ten minste 144Hz
- 27" vind ik wel een aangename grootte, maar 32" kan ook
- ik weet niet of curved zo een voordeel is
- snelle respons tijd
- goede kleurweergave
- HDR is niet nodig
Ik dacht zelf aan de Samsung Odyssey G75T 32" (LC32G75TQSPXEN), ASUS ROG Swift PG279QM of Dell Alienware AW2723DF.
Budget is geen issue, maar 2 of 3x meer betalen voor iets wat marginaal beter is hoeft ook niet
Dus voorstellen zijn welkom.
Iemand wees me erop dat hij een gelijkaardig probleem had mijn zijn scherm, en de oplossing was om het scherm 5 minuten zonder stroom te zetten.
Dat heb ik gedaan en ... het werkt weer! Zou iets met transistors in het scherm te maken hebben, maar.. OPGELOST
Deze morgen wou ik mijn pc opstarten en 1 scherm bleef zwart: Asus ROG Swift PG279Q.
Mijn 2e scherm, Dell U2412M werkt wel zoals het moet.
Dus alle kabels maar eens checken, maar ik vrees dat het overleden is.
Dus op zoek naar een nieuw scherm, dat natuurlijk minstens zo goed is.
Ik gebruik het scherm heel erg veel voor te gamen, maar daarnaast ook voor te surfen, te werken, ...
Mijn GPU is een 3090.
Mijn vereisten:
- ten minste 144Hz
- 27" vind ik wel een aangename grootte, maar 32" kan ook
- ik weet niet of curved zo een voordeel is
- snelle respons tijd
- goede kleurweergave
- HDR is niet nodig
Ik dacht zelf aan de Samsung Odyssey G75T 32" (LC32G75TQSPXEN), ASUS ROG Swift PG279QM of Dell Alienware AW2723DF.
Budget is geen issue, maar 2 of 3x meer betalen voor iets wat marginaal beter is hoeft ook niet
Dus voorstellen zijn welkom.
[ Voor 17% gewijzigd door kazzzdafke op 11-04-2023 11:13 ]
Never ever financial advice...