9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
opnieuw installen dan doet ie het wel denk ik
geeft ie nog foutmeldingen dan ???
geeft ie nog foutmeldingen dan ???
Dit hoort inderdaad in [forum=10]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Iemand luistert naar mij!!!Op zaterdag 01 september 2001 18:20 schreef JvS het volgende:
Dit hoort inderdaad in [forum=10]
Juist
driver problems van soundcard/chipset?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Zucht.. lekker duidelijke post. Je zult vast wel iets veranderd hebben. Heb je al een keer gereboot? 
neptweaker

neptweaker
Wat vriendelijker mag ook wel hoor.Op zaterdag 01 september 2001 18:34 schreef Bigs het volgende:
Zucht.. lekker duidelijke post. Je zult vast wel iets veranderd hebben. Heb je al een keer gereboot?
neptweaker

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Need input (uit die ene filmOp zaterdag 01 september 2001 18:13 schreef InterFreak het volgende:
Hoi,
een paar uur geleden werkte mijn winamp nogmaar nu niet meer! loopt continue vast als ik een mp3tje wil afspelen!
ik heb een Creative SoundBlaster Live!
thnx
InterFreak!
(oftewel: OS? versies? wat heb je erbij geinstallerd? evt. foutmelding, etc, enz).
No production networks were harmed during this posting
Sorry.. vind het gewoon een dom topicOp zaterdag 01 september 2001 18:53 schreef JvS het volgende:
[..]
Wat vriendelijker mag ook wel hoor.
Ik zal maar niet vinden wat ik van jou vind, na die opmerkingOp zondag 02 september 2001 00:15 schreef Bigs het volgende:
[..]
Sorry.. vind het gewoon een dom topic

Verwijderd
Hmmm...
- Rebooten (als dat niet werkt, dan...)
- Uninstallen (en dan...)
- Opnieuw installeren
- Rebooten (als dat niet werkt, dan...)
- Uninstallen (en dan...)
- Opnieuw installeren
Verwijderd
altijd als ik kazaa/morpheus of zulke shit aanheb loopt mijn winamp ook vast misschien is dat het.
Verwijderd
Heb je je recentelijk drivers ge-update? Zoek maar eens naar file: gen_nomad.dll in de Winamp\plug-ins Directory. Als de file aanwezig is moet je die even weggooien dan zou het weer goed moeten zijn.
[edit]Mag ik vragen hoe oud je bent? I.v.m je Winamp site...[edit]
[edit]Mag ik vragen hoe oud je bent? I.v.m je Winamp site...[edit]
Verwijderd
WahhahahahahaahaOp zaterdag 01 september 2001 18:13 schreef InterFreak het volgende:
Hoi,
een paar uur geleden werkte mijn winamp nogmaar nu niet meer! loopt continue vast als ik een mp3tje wil afspelen!
ik heb een Creative SoundBlaster Live!
thnx
InterFreak!
JIJ BENT ZELF EEN WINAMP EXPERT!
met je site-je
en hij weet het antwoord zelfs niet eens hahahahahaha KOE!
humor"Winampinfo.nl heeft (gelukkig) verstand van Winamp, daardoor kunnen wij U een goede service bieden."
Pagina: 1