Opheldering omtrent sluiting topic.

Pagina: 1
Acties:

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-12 20:48
Geachte Administrators,

Het volgende topic is om een voor mij zeer onduidelijke reden gesloten - http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/217195 - , alsmede dat ik om een nog veel onduidelijkere reden een waarschuwing kreeg!?

Ik heb in de faq's geen reden kunnen vinden waarom er ten eerste tot sluiting over is gegaan en ten tweede mij een waarschuwing is gegeven.

Ik heb geen vuile taal gebruikt, alleen iemand op zijn uitspraken in het verleden gewezen. En deze persoon de consequenties laten weten voor zijn daden.
Ik heb altijd het beste met hem voor gehad, en hem nooit erge dingen toegewenst en uitdrukkelijk gezegt dat ik hoopte dat hij niet geflitst is en de kans gering achte.

De opmerking van Kaj. "waarbij Stinger_Ventura goed is voor 1 waarschuwing dankzij z'n vrij nutteloze rant." kan ik dan ook zeker niet plaatsen, omdat het bij een zeer grote groep mensen/weggebruikers onbekend is wat voor gevolgen er omtrend het hardrijden zijn.
Deze "vrij nutteloze rant" was zeker ontopic.

Ik hoop hiermee toch zeker de waarschuwing ongedaan te krijgen en opheldering te krijgen omtrend deze zaak.
Ik vertrouw er dan ook op dat u de juiste beslissing zal maken.

Met vriendelijke groet,

Stinger Ventura
StingerVentura@gmx.net

American Express vraagbaak

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Ik kan niet spreken namens Kaj, maar persoonlijk vind ik je ereg ungenuanceerd bezig in die draad... De reden van Kaj's besluit kan ik derhale prima voorstellen

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Zoals ik het zie: Je komt schijnbaar vanuit het niets die draad binnenvallen en slaat Wildhagen met zijn eigen uitspraken uit het verleden om de oren.
Het kan het me op zo'n moment niets schelen wat iemand in het verleden gezegd heeft; als diegene die ouwe koeien uit de sloot takelt er op uit is om de eigenaar van die ouwe koeien daarop af te rekenen, heeft ie aan mij een verkeerde.
Wat mij betreft blijft je waarschuwing voorlopig gewoon staan.

• Stinger_Ventura
Beste Traag,

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik kan de "ongenuanceerdheid" in mijn berichtgeving niet echt plaatsen. Ik confronteer mensen alleen met hun eigen uitspraken in het verleden. Ik wens ook niemand iets toe.

Juist de heer Wildhagen beticht mij van "kleinzieligen" en zelfs "Crimineel". Dit zonder enige toedracht.
Ik ben zeer goed opgeleid ( misschien niet zo goed als de heer Wildhagen , maar toch zeker hoger dan de gemiddelde Nederlander) en van criminele aktiviteiten omtrend mijn persoon ben ik al helemaal niet op de hoogte.
Omwille van de goede sfeer heb ik daar dus ook geen klacht over ingediend.

Nogmaals wil ik benadrukken dat het een en ander zeker niet voor mij duidelijk is.

Gaarne nadere uitleg.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Juist de heer Wildhagen beticht mij van "kleinzieligen" en zelfs "Crimineel". Dit zonder enige toedracht.
O, dus dat ik maar 'afgeschoten moet worden' noem jij 'zonder enige toedracht'?

Nice mentality. Uit welk land kom jij, Joegoslavië ofzo :? :?

edit: ow ja, en JIJ noemt MIJ voor het eerst een crimineel hoor. Zie ook het 'pot-ketel-zwart'-verhaal in de betreffende thread.

Virussen? Scan ze hier!

• Stinger_Ventura
Op zaterdag 01 september 2001 18:21 schreef wildhagen het volgende:

[..]

O, dus dat ik maar 'afgeschoten moet worden' noem jij 'zonder enige toedracht'?

Nice mentality. Uit welk land kom jij, Joegoslavië ofzo :? :?

edit: ow ja, en JIJ noemt MIJ voor het eerst een crimineel hoor. Zie ook het 'pot-ketel-zwart'-verhaal in de betreffende thread.
Beste Wildhagen,

Het woord "Crimineel" is niet als eerste uit mijn mond gekomen.
Ik schreef alleen dat wettelijk gezien, als je boven de 30kmpu de maximum snelheid overschreid daarmee een misdrijf begaat.
Onder de 30 is het een overtreding en boven de 30 een misdrijf. Dat onderscheid word bij wet gemaakt, en niet door mij.

Over "Afgeschoten worden", dit is een quote van jouw, niet van mij. Als je dat wenst, dan wil ik deze quote graag nog een keer opzoeken voor je.

Overigens ben ik volledig Nederlandsche,alsmede mijn ouders en weer hun ouders, en zie ik niet wat een eventuele nationaliteit met mij te maken heeft.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Eeh, mensen; dit gaat weer helemaal de verkeerde kant op.
Ff dimmen graag; allebei.

Stinger_Venura-> Hierboven staat mijn antwoord.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ff dimmen graag; allebij.
Doe ik.

Maar nog even één klein dingetje:
[Over "Afgeschoten worden", dit is een quote van jouw, niet van mij. Als je dat wenst, dan wil ik deze quote graag nog een keer opzoeken voor je.
Zeker, maar

1) Die is uit zijn verband gerukt, dat weet je zelf net zo goed. Let op de getallen die ik in betreffende quote noem
2) 14 april 2000. Ouwe koe dus, voor de rest van punt 2 verwijs ik je naar het verhaal van Kaj.

Verder houd ik hier bij, op verzoek.

Virussen? Scan ze hier!

• Stinger_Ventura
Op zaterdag 01 september 2001 18:19 schreef Kaj. het volgende:
Zoals ik het zie: Je komt schijnbaar vanuit het niets die draad binnenvallen en slaat Wildhagen met zijn eigen uitspraken uit het verleden om de oren.
Het kan het me op zo'n moment niets schelen wat iemand in het verleden gezegd heeft; als diegene die ouwe koeien uit de sloot takelt er op uit is om de eigenaar van die ouwe koeien daarop af te rekenen, heeft ie aan mij een verkeerde.
Wat mij betreft blijft je waarschuwing voorlopig gewoon staan.
Mijn excusses dat ik het bericht van Wildhagen met prioriteit heb behandeld.

Ten eerste: Hoe kom ik een discussie "binnenvallen".
Mogen alleen de 1ste 12 mensen reageren???
Ik maakte een opmerking ( en beantwoorde een gedeelte van de vraag ). Ik zie dus de relatie niet tussen binnenvallen, misschien dat een snelle respons tijd meer van toepassing is. Maar dat zelfde valt Wildhagen dan ook te verwijten.

Ten tweede: Onder de uitspraken van Wildhagen zaten ook zeer recente met dezelfde strekking. Ik zie dan ook niet hoe dit ouwe koeien kunnen zijn.
De definitie van ouwe koeien is volgens mij overigens "pijnlijke momenten/gebeurtenissen uit het verleden" en niet iemands overtuiging/mening. Maar dat terzijde.

Ik hoop dat dit de situatie dermate ontkracht om in ieder geval mijn waarschuwing ongedaan te krijgen, en in dat geval zou ik het daar ook bij laten.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:51

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik heb het draadje ook gelezen;
vaak kan het er heftig aan toe gaan in zo'n onderwerp, vooral door de uiteenopende meningen

dat hij was afgesloten was me niet echt vreemd, wel keek ik toen waarom, en eerlijk gezegd ben ik het met stinger_ventura eens dat een waarschuwing misschien een beetje overdreven is (IMHO)

enkel de eerste twee posts van stinger_ventura waren flink 'flamerig' echter dit waren nu juist de quotes van de topic-starter;
an sich best een punt om iemand te wijzen op eerder gedane uitspraken.

stinger_ventura kan je nu hooguit aanspreken op het feit dat hij een beetje klungelig is in zijn manier waarop hij deze user aansprak op eerder gedane uitspraken, en het nogal lacherige persoonlijke toontje waarmee hij dit bracht.

ik heb echter zelf het idee dat de waarschuwing gebaseerd is op te snel doorlezen van de posts en misschien enkel de eerste twee.

overigens vindt ik het slotje wel terecht, de toon was te zeer negatief in het topic geworden, en stinger_ventura was wel degelijk fout door het op die manier op de persoon te spelen, het kwam over alsof hij een aversie tegen de user had en dat is gewoon not done.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er vervolgens hier doorgegaan wordt met verwensingen heen en weer te smijten...

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Heb ff het topic gelezen en ik kwam niet meer bij van het lachen! Het is misschien niet netjes om iemand zo met zijn neus op zijn eigen uitspraken te drukken maar ach, Wildhagen, ik vind dat je daar maar tegen moet kunnen hoor. Zelf ben je ook niet altijd even lief voor iedereen. ;) (en nee dat is geen flame, ik waardeer Wildhagen voor wat ie allemaal op GoT/t.net doet. Daarom denk ik ook dat ie hier wel tegen kan.)

Dat er daarna nog een discussie ontstaat is een beetje onnodig, slotje vind ik daarom wel terecht maar om SV een waarschuwing te geven voor die EERSTE TWEE postings vind ik onzin. :)

de betaler vervuilt

Pagina: 1