Tweakers,
Normaal zou ik niet zo snel een topic starten maar ik sta op het punt om op de bestelknop te drukken en wil zeker weten of ik zo een beetje op de goede weg zit wat betreft mijn build.
Op of aanmerkingen zijn dus zeer gewenst. Ik zie nu even niet meer wat ik kan veranderen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Werk/office, mail en gamen. Het zou leuk zijn als ik GTA 6 kan spelen mocht deze ooit nog uitkomen. Verder speel ik DayZ RDR2, simulatiespellen als Farming Sim en strategy games. Zeer divers dus
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft prijs zit ik nu wel aan mijn max dus als er goedkopere opties zijn, alvast dank voor je input en meedenken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, beeldscherm zit inbegrepen in de lijst die ik voor ogen had voor dit systeem, als ik de plank volledig mis sla, tell me. Muis en toetsenbord kom ik wel uit. Werk en game nu veelal op laptop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD heeft voorkeur verder niet
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoef geen startend vliegtuig onder mijn bureau te hebben dus geluid is misschien wel iets waar ik niet teveel van wens..
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag even dus een laatste check of de componenten die ik heb gekozen allemaal met elkaar compatible zijn.
Normaal zou ik niet zo snel een topic starten maar ik sta op het punt om op de bestelknop te drukken en wil zeker weten of ik zo een beetje op de goede weg zit wat betreft mijn build.
Op of aanmerkingen zijn dus zeer gewenst. Ik zie nu even niet meer wat ik kan veranderen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Werk/office, mail en gamen. Het zou leuk zijn als ik GTA 6 kan spelen mocht deze ooit nog uitkomen. Verder speel ik DayZ RDR2, simulatiespellen als Farming Sim en strategy games. Zeer divers dus
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft prijs zit ik nu wel aan mijn max dus als er goedkopere opties zijn, alvast dank voor je input en meedenken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, beeldscherm zit inbegrepen in de lijst die ik voor ogen had voor dit systeem, als ik de plank volledig mis sla, tell me. Muis en toetsenbord kom ik wel uit. Werk en game nu veelal op laptop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD heeft voorkeur verder niet
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoef geen startend vliegtuig onder mijn bureau te hebben dus geluid is misschien wel iets waar ik niet teveel van wens..
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag even dus een laatste check of de componenten die ik heb gekozen allemaal met elkaar compatible zijn.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700X Boxed | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 219,65 | € 219,65 |
| 1 | Videokaarten | AMD Radeon RX 6950 XT | € 689,- | € 689,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 82,90 | € 82,90 |
| 1 | Monitors | Dell S3422DWG Zwart | € 463,16 | € 463,16 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition Rev. B | € 62,15 | € 62,15 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 | € 125,90 | € 125,90 |
| 1 | Voedingen | NZXT C850 Gold v2 | € 116,86 | € 116,86 |
| 1 | Solid state drives | WD Black SN770 2TB | € 128,90 | € 128,90 |
| Totaal | € 2.177,52 | |||