De laatste 13 jaar heb ik alleen gebruik gemaakt van de laptop en nu wordt het voor mij eens tijd om over te stappen naar een desktop vanwege de uitbreidings mogelijkheden. In mijn huidige laptop heb ik de 1TB HDD vervangen door een ssd. En ram naar 16gb uitgebreid.
uitvoering: Lenovo IdeaPad 330-15ICH (81FK003YMH)
Hier heb ik op dit moment twee 27inch monitoren op aangesloten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080P, maar toekomst wordt dit 1440P. Spellen zoals's GTA5, maar wil graag ook GTA 6 kunnen spelen als die over een paar jaar uit komt. Ook wil ik wat meer richting de shootergames gaan. Daarnaast wil ik meer met Adobe programma zoals Photoshop en Lightroom gaan doen, maar ook wat 3D programma's zoals blender. Het zal allemaal wel hobby matige zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €2000 en €2500 €2500 (€2500 maximaal inclusief verzending)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Denk de huidige Kingston A400 (960GB) als extra opslag. Ik merk dat de games altijd veel opslag kosten, maar ook de andere programma's die ik heb.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier echt te weinig verstand om te bepalen wat ik voor mijn situatie nodig heb. Ik denk minimaal 32gb ram. Opslag zal naast mijn huidige SSD die ik ga meenemen minimaal 2TB nodig. Als behuizing denk ik aan het volgende : https://tweakers.net/pric...encio-s400/specificaties/
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben geen fan van een game PC look met RGB lampjes. Daarnaast zou ik een wat stillere PC willen hebben.
Ga je overklokken?
Nooit gedaan, en ga ik denk ik ok niet doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag hoor ik van jullie wat ik nodig zou hebben. Ik heb al meerdere topics gelezen, maar toch vind ik het lastig om te bepalen wat ik nodig heb.
uitvoering: Lenovo IdeaPad 330-15ICH (81FK003YMH)
Hier heb ik op dit moment twee 27inch monitoren op aangesloten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080P, maar toekomst wordt dit 1440P. Spellen zoals's GTA5, maar wil graag ook GTA 6 kunnen spelen als die over een paar jaar uit komt. Ook wil ik wat meer richting de shootergames gaan. Daarnaast wil ik meer met Adobe programma zoals Photoshop en Lightroom gaan doen, maar ook wat 3D programma's zoals blender. Het zal allemaal wel hobby matige zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €2000 en €2500 €2500 (€2500 maximaal inclusief verzending)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Denk de huidige Kingston A400 (960GB) als extra opslag. Ik merk dat de games altijd veel opslag kosten, maar ook de andere programma's die ik heb.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier echt te weinig verstand om te bepalen wat ik voor mijn situatie nodig heb. Ik denk minimaal 32gb ram. Opslag zal naast mijn huidige SSD die ik ga meenemen minimaal 2TB nodig. Als behuizing denk ik aan het volgende : https://tweakers.net/pric...encio-s400/specificaties/
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben geen fan van een game PC look met RGB lampjes. Daarnaast zou ik een wat stillere PC willen hebben.
Ga je overklokken?
Nooit gedaan, en ga ik denk ik ok niet doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag hoor ik van jullie wat ik nodig zou hebben. Ik heb al meerdere topics gelezen, maar toch vind ik het lastig om te bepalen wat ik nodig heb.