Beste,
Mijn vraag:
Ik heb recentelijk een benq v6050 gekocht. Hier zit geen smart functies in dus heb ik er een 4k chromecast aan gehangen.
Ik had al een dolby atmos soundbar. Helaas kom ik er achter dat de projector geen ondersteuning heeft voor dolby atmos.
Hoe kan ik alsnog dolby atmos krijgen?
Is er op een of andere manier het beeld via 1 hdmi naar de projector te laten verlopen en 1 hdmi naar de soundbar voor dolby atmos geluid.
Wellicht dat de chromecast dan niet de juiste oplossing.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Projector Benq v6050
Soundbar samsung hw-q950t (dolby atmos)
4k chromecast
Ik hoop dat iemand een mooie oplossing kent!
Groet Joren
Mijn topic is direct gesloten omdat ik niet volledig de template heb ingevuld.
Wat ik al heb uitgezocht:
- atmos geluid moet via HDMI verstuurd worden
- chromecast kan niet geluid afzonderlijk versturen naar andere apparaten
- in handleiding staat niks over dolby atmos
Antwoord laatste topic:
Helaas, zo werkt het op Tweakers niet. Voor een eventueel volgende topic graag de gehele template invullen. Deze is er niet voor niets en nu mis ik de eigen inzet....
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
De handleiding geeft namelijk de oplossing... Zie "07 CONNECTING AN EXTERNAL DEVICE".
De handleiding die je kan downloaden op de website van Benq v6050 zie ik nergens een oplossing om toch dolby atmos content te luisteren aangezien ze het niet ondersteunen.
Ik zoek dus een manier om het geluid vanuit de projector te omzeilen zodat ik toch dolby atmos kan luisteren.
Mvg Joren
...
Mijn vraag:
Ik heb recentelijk een benq v6050 gekocht. Hier zit geen smart functies in dus heb ik er een 4k chromecast aan gehangen.
Ik had al een dolby atmos soundbar. Helaas kom ik er achter dat de projector geen ondersteuning heeft voor dolby atmos.
Hoe kan ik alsnog dolby atmos krijgen?
Is er op een of andere manier het beeld via 1 hdmi naar de projector te laten verlopen en 1 hdmi naar de soundbar voor dolby atmos geluid.
Wellicht dat de chromecast dan niet de juiste oplossing.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Projector Benq v6050
Soundbar samsung hw-q950t (dolby atmos)
4k chromecast
Groet Joren
Mijn topic is direct gesloten omdat ik niet volledig de template heb ingevuld.
Wat ik al heb uitgezocht:
- atmos geluid moet via HDMI verstuurd worden
- chromecast kan niet geluid afzonderlijk versturen naar andere apparaten
- in handleiding staat niks over dolby atmos
Antwoord laatste topic:
Helaas, zo werkt het op Tweakers niet. Voor een eventueel volgende topic graag de gehele template invullen. Deze is er niet voor niets en nu mis ik de eigen inzet....
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
De handleiding geeft namelijk de oplossing... Zie "07 CONNECTING AN EXTERNAL DEVICE".
De handleiding die je kan downloaden op de website van Benq v6050 zie ik nergens een oplossing om toch dolby atmos content te luisteren aangezien ze het niet ondersteunen.
Ik zoek dus een manier om het geluid vanuit de projector te omzeilen zodat ik toch dolby atmos kan luisteren.
Mvg Joren
...