Toon posts:

[Project IGI] Weapon: Dragonov

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan je met die dragonov de telescoop gebruiken die erop zit? Zodat je makkelijker kan richten...

bvd

Verwijderd

Check effe je keymappings hee..... zo moeilijk is het niet.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uit mijn hoofd 'enter' maar je kunt ook even bij 'options' kijken oid |:( :P

Verwijderd

heet dat ding niet "Druganov" btw :?
ik heb het altijd zo uitgesproken en gelezen maar misschien ligt dat wel aan mij hoor.....

Verwijderd

Volgens mij was het standaard Backspace maar zoals al vaak gezegd is je kunt ook ff bij options kijken he :)

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik had ervoor gezord dat ik de 3rd muiskopn indrukte om in te zoomen. errug handig !

Check controls

dikzak

Verwijderd

Het is Dragunov en je kunt als het goed is in en uitzoomen met je rechtermousebutton.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

en met dezelfde keys als je verrkijker, dan kun je zowel in en uitzoomen, zonder steeds opnieuw te hoeven zoomen ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Maar ff voor de duidelijkheid, je kunt toch niet schieten en zoomen tegelijkertijd?? Tis toch iedere keer weer zoomen en dan razendsnel uitzoomen en knallen? Anders heb ik serieus iets verkeerd gedaan in dat spel :?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 02 september 2001 13:56 schreef flight_643 het volgende:
Maar ff voor de duidelijkheid, je kunt toch niet schieten en zoomen tegelijkertijd?? Tis toch iedere keer weer zoomen en dan razendsnel uitzoomen en knallen? Anders heb ik serieus iets verkeerd gedaan in dat spel :?
Ja dan heb je iets fout gedaan 8-) Dat kan namelijk prima ;).

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:56

steveman

Comfortabel ten onder

Tegelijk zoomen en schieten is het hele id van een snipe'o'rifle!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Pagina: 1