sjonge, als 'r iets is, dan moeten daar meteen 3 topics over geopend worden, onoverzichtelijk en zwaar irritant
Ik vind het ook irri. Dit zou wel beter passen in SU.
Verwijderd
Dit hoort in SU en niet in LA.
Voordat je commentaar geeft over het posten van anderen zou ik als ik jou was ook zelf even nadenken
Voordat je commentaar geeft over het posten van anderen zou ik als ik jou was ook zelf even nadenken
Verwijderd
Ik erger me dood aan het duizendste topic over Ierland Nederland.. maar goed.. wie ben ik?
slechte week gehad ofzo?Op zaterdag 01 september 2001 18:02 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
sjonge, als 'r iets is, dan moeten daar meteen 3 topics over geopend worden, onoverzichtelijk en zwaar irritant
je zat gisteren ook al zo te zeiken.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Zeur, iedereen post hier ook dit soort dingenOp zaterdag 01 september 2001 18:06 schreef ItSnows het volgende:
Dit hoort in SU en niet in LA.
Verwijderd
En is dus iedereen verkeerd bezig, netzoals jij bent, en dus is hij geen zeur, maar zegt hij waar het op staat. Dit soort stuff moet in SU, niet in LA. (Lees anders voor de gein de FAQ eens.)
[Edit]
Die slaapsmilie en het feit dat jij iedereen afvuurd die commentaar heeft op jouw manier van beredeneren spreekt ook niet echt in je voordeel.
[Edit]
Die slaapsmilie en het feit dat jij iedereen afvuurd die commentaar heeft op jouw manier van beredeneren spreekt ook niet echt in je voordeel.
sjeez, wat een zeikerds hier, sorry hoor, ik heb die faq zo vaak gelezen, maar als ik hier al die berichten over topics enz. van mensen tegenkom dan zet ik het hier ook maar neerOp zaterdag 01 september 2001 18:26 schreef LoWLaNDeR het volgende:
En is dus iedereen verkeerd bezig, netzoals jij bent, en dus is hij geen zeur, maar zegt hij waar het op staat. Dit soort stuff moet in SU, niet in LA. (Lees anders voor de gein de FAQ eens.)
[Edit]
Verwijderd
Dat jij niet lekker in je vel zit is vervelend voor je, maar als mensen je er vriendelijk op wijzen dat dit in het vervolg in SU zit is het niet netjes om niet te zeggen asociaal om ze dan af te snauwen.Op zaterdag 01 september 2001 18:34 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
sjeez, wat een zeikerds hier, sorry hoor, ik heb die faq zo vaak gelezen, maar als ik hier al die berichten over topics enz. van mensen tegenkom dan zet ik het hier ook maar neer
Lief blijven jongens en meisjes.
Dubbelposts -> SU
Maar nu dit topic er toch al staat, tsja. Verder daarover doorzagen heeft geen nut.
Dubbelposts -> SU
Maar nu dit topic er toch al staat, tsja. Verder daarover doorzagen heeft geen nut.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()