Waarom zou je "uit traditie" een nieuw deel openen, terwijl je gewoon door kan praten in hetzelfde topic?
DAARVOOR is die wijziging van lange topics kunnen replyen dus gemaakt.
Velen wilden die feature erin, dus waarom zou je nou ineens er niet gebruik van maken?
DAARVOOR is die wijziging van lange topics kunnen replyen dus gemaakt.
Velen wilden die feature erin, dus waarom zou je nou ineens er niet gebruik van maken?
Zoals ik al in deel 19 heb gezet, is dat niet 'ineens'. Dat topics langer kunnen dan 255 replys is al een tijdje, en in die tijd zijn er al weer een paar Radeon topics voorbij gekomen. Waarom wordt er nu ineens een slotje op gegooid terwijl dat voorheen geen probleem was
. Beetje flauw.
De upgrade naar topix 1.3.0b was op 16 augustus.
Sindsdien kan er goed op lange topics gereageerd worden.
Je radeon deel 19 is begonnen op 10 augustus.
Dat was dus voor de topix upgrade.
Daarvoor kon er door sommigen nog niet goed op dat soort lange topics (zonder in je prefs te rommelen) gereageerd worden. Nu wel.
Sindsdien kan er goed op lange topics gereageerd worden.
Je radeon deel 19 is begonnen op 10 augustus.
Dat was dus voor de topix upgrade.
Daarvoor kon er door sommigen nog niet goed op dat soort lange topics (zonder in je prefs te rommelen) gereageerd worden. Nu wel.
Overigens is dit gewoon een uitleg van de reden van het slot (zoals ik dat zie).
Als sinterklaas besluit dat topic alsnog open te doen (dus dl20 open en dl19 dicht) vindt ik dat net zo goed.
Persoonlijk vindt ik het een beetje zinloos om zoveel topics erover te openen, zeker nu je alles in een lang topic kan posten (je verliest met zo'n "topic omwissel" meestal alweer 10 nuttige replies omdat er in het "oude topic" een stuk of 5 staan met de mededeling "zullen we een nieuwe openen" oid en in de nieuwe zoiets als "hier is de nieuwe, welkom" en daar wat reacties op).
Als sinterklaas besluit dat topic alsnog open te doen (dus dl20 open en dl19 dicht) vindt ik dat net zo goed.
Persoonlijk vindt ik het een beetje zinloos om zoveel topics erover te openen, zeker nu je alles in een lang topic kan posten (je verliest met zo'n "topic omwissel" meestal alweer 10 nuttige replies omdat er in het "oude topic" een stuk of 5 staan met de mededeling "zullen we een nieuwe openen" oid en in de nieuwe zoiets als "hier is de nieuwe, welkom" en daar wat reacties op).
Nou ok, jullie zijn de baas. Ik zal er niet verder op in gaan, ik kan je wel vertellen dat Topix 1.3.0b (of liever de versie daarvoor) niets te maken heeft gehad met het opnieuw een topic openen na 255 posts van het Radeon topic. Maargoed het zij zo .. iig bedankt.
Ik zal sinterklaas hier nog even op wijzenOp zaterdag 01 september 2001 18:22 schreef Bomberman het volgende:
Nou ok, jullie zijn de baas. Ik zal er niet verder op in gaan, ik kan je wel vertellen dat Topix 1.3.0b (of liever de versie daarvoor) niets te maken heeft gehad met het opnieuw een topic openen na 255 posts van het Radeon topic. Maargoed het zij zo .. iig bedankt.
Ok .. ik zal afwachten wat SinterKlaas doet dan. Thnx. Over die 10 (valt wel mee hoor, zoveel zijn het er niet) replies, daar heb je gelijk in. Maar of dat nou zo'n ramp is op 255 replies ..Op zaterdag 01 september 2001 18:21 schreef ACM het volgende:
Overigens is dit gewoon een uitleg van de reden van het slot (zoals ik dat zie).
Verwijderd
Dit is de eerste keer sinds mijn modschap in V&B dat er een nieuw Radeontopic geopend werd en verder heb ik ze nooit echt gelezen eigenlijk.Op zaterdag 01 september 2001 18:14 schreef Bomberman het volgende:
Zoals ik al in deel 19 heb gezet, is dat niet 'ineens'. Dat topics langer kunnen dan 255 replys is al een tijdje, en in die tijd zijn er al weer een paar Radeon topics voorbij gekomen. Waarom wordt er nu ineens een slotje op gegooid terwijl dat voorheen geen probleem was. Beetje flauw.
In NSTM is het 'traditie' dat ik topics bij rond de 1000 replies op slot doe, ik dacht dat hier dus ook leuk te doen.
Het zou idd flauw zijn als ik van jullie traditie afwist.
Van mij mogen jullie de traditie doorzetten, daar heb ik op zich geen problemen mee. Ik wist er alleen niets vanaf, dus ik hoop dat jullie mijn werkwijze begrijpen.
Tuurlijk, ik kan begrijpen dat je dacht waar zijn die rare snuiters mee bezigOp zaterdag 01 september 2001 18:40 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Van mij mogen jullie de traditie doorzetten, daar heb ik op zich geen problemen mee. Ik wist er alleen niets vanaf, dus ik hoop dat jullie mijn werkwijze begrijpen.
Pagina: 1