Voetbaltickets Real Madrid - ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmazing34
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 27-07-2024
Hallo,

In mei ga ik voor het eerst naar Madrid, waarbij ik heel erg graag naar een wedstrijd van Real Madrid wil gaan.
Ze spelen dan waarschijnlijk op 24 mei tegen Rayo Vallecano (datum is nog niet bevestigd): "23-24-25 May - Time to be confirmed"

Op de website van Real Madrid worden tickets pas verkocht een aantal dagen voordat de wedstrijd begint, dus dan is het maar de vraag óf je een ticket kunt bemachtigen en zo ja, of je naast elkaar kunt zitten (2 personen).

Nu zag ik dat je bij voetbalticketshop.nl wél al tickets kunt bestellen, de goedkoopste voor €169,- per stuk of bij viagogo voor €94 per stuk.

Wij vliegen echter op 25 mei in de ochtend weer naar huis, dus mocht de wedstrijd op 25 mei gespeeld worden, zouden we er niet heen kunnen gaan.

Het is dus de afweging: alvast tickets kopen bij externe websites met het risico dat de wedstrijd verplaatst wordt OF wachten op de officiële ticketverkoop en hopen dat we een ticket kunnen bemachtigen (naast elkaar).

Heeft iemand hier wellicht al ervaring mee en zou e.e.a. kunnen adviseren?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik was eind vorig jaar in Madrid. Lang verhaal kort, wij zijn (met 4) naar het stadion gegaan en hebben 2,5 uur voor de aanvang van de wedstrijd kaarten kunnen kopen via de officiële website van Real Madrid. Duurde even maar op een gegeven moment kwamen er steeds meer kaarten vrij. Uiteindelijk in een vak 4 kaarten kunnen kopen. Er zaten ook een paar Engelse toeristen vlakbij ons die op straat 4 kaarten hadden gekocht. Zij waren wel iets meer kwijt dan ik betaalde.

Heb de dagen ervoor veel geprobeerd maar elke keer waren of de kaartjes direct weg (zwarte bolletjes) of er was maar 1 kaart in een vak vrij..

[ Voor 13% gewijzigd door m0nk op 11-04-2023 09:10 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 29-05 19:00
Ik ben in 2018 in Madrid geweest en toen een CL wedstrijd bezocht. Ging om de kwartfinale en heb toen 2 dagen van tevoren via de website van Real Madrid zelf kaartjes gekocht. Dat ging allemaal super en kreeg je gewoon als kaartje in je wallet van je telefoon. Mijn tip zou dus altijd zijn om op die manier kaarten te krijgen.

offtopic:
Kleine tip nog, ga vooral ook langs bij het stadion van Atletico voor een tour als je de tijd hebt, gigantisch stadion en echt de moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmazing34
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 27-07-2024
Top, bedankt voor het delen van jullie ervaringen!
Ik heb inmiddels de Madridista Premium kaart aangevraagd, waarmee je verschillende voordelen krijgt, waaronder een aantal dagen eerder toegang tot de ticketverkoop, ben benieuwd!

[ Voor 3% gewijzigd door Uhmazing34 op 11-04-2023 13:07 ]