Tethering usb kabel gebruiken of niet!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmrama
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21:33
Hallo,

Ik ben opzoek naar een mini usb naar usb A kabel. In de kleur geel. Na wat googlen uiteindelijk deze gevonden

Cameleon Tethering kabel USB 2.0 A Male to Mini-B 5m Geel

https://www.fotoflits.com...-20-a-male-to-mini-b.html

De kabel moet gebruikt worden om de dashcam te verbinden met de usb poort in de auto.
Nu ben ik door de toevoeging ‘tethering’ aan net twijfelen geraakt. Volgens mij is dat toch gelijk aan elke usb kabel, of heb ik het mis.
Maw is deze kabel geschikt voor het doel: dashcam naar usbpoort?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiff
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 12:09
Wat is je doel, alleen opladen?
Waarom geel?

https://calvinandhobbes.fandom.com/wiki/Spaceman_Spiff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmrama
Het doel is de voeding voor de dashcam. (12v naar 5 volt usb). Met doel opnemen van de beelden.
Tja…waarom geel? Omdat het interieur okergeel is en ik over een stukje van 10 cm de kabel niet kan wegwerken. Ik dacht ik ga eens zoeken of die kabels ook in een kleur zijn. Dat is nog niet gezegt dat de kogel al door de kerk is en dat het geen zwart blijft.😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HUW
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23:04

HUW

Dat tethering is alleen branding, de usb-kabel zal voor opladen gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je bent op een fotografie website uitgekomen en daar worden zulke kabels normaliter gebruikt om je camera te koppelen met een laptop om foto's direct over te zetten, vandaar dat er tethering staat. Verder is het gewoon een normale USB kabel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmrama
Ok! Dank voor jullie snelle reacties.
Ik neem het in overweging. Mss blijft het zwart. Als het geel toch te geel blijkt te zijn. 🤔
Pagina: 1