Toon posts:

Powerknopje AOpen HQ08 kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb gisteren op mijn werk een AOpen HQ08 gekocht. Vandaag 4 fans om alvast wat te knutselen, omdat de hardware ergens anders besteld wordt. Nu het probleem: ik was bezig een fan aan de voorkant van de kast te monteren, zodat ik het voorfront moest verwijderen. Ik die fan erin, glipt de voorkant ineens weg, ik hoor PATS en vervolgens ligt het kabeltje van de powerswitch, met een stukje switch aan de andere kant van mn kamer. Ik nog kijken of het te lijmen was, maar dat is het niet, het zit op een bepaalde manier vast. Wat moet ik daar nu mee? Ik kan natuurlijk teruggaan naar mn werk dat dat kabeltje kapot is, maar kan ik via AOpen ook een nieuw kabeltje bestellen? Of is dat zelf weer werkend te knutselen?
bvbd!

Verwijderd

is dit joost soms ? die zijn HQ08 heeft gesloopt ?

Verwijderd

Bouw er een server in, die hoeven niet uit :)
En als tussen oplossing: gebruik zolang de resetknop als powerknop (of heeft die kast geen resetknop?)

• Enigma69855
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03-2022

Enigma69855

Candle in my eye.......

Volgens mij is dat hem ja..... :?

Maar goed ik heb dus ook zo'n HQ08, en die powerknoppen zitten niet makkelijk in elkaar. Het is natuurlijk ook wel lastig dat die voorkant er niet compleet van los te halen is, maar dat even terzijde. Ik denk dat je het beste even naar AOpen kan mailen of zo, die kunnen je denk ik wel vertellen wat je het beste kan doen.

Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem

Verwijderd

laat me raden:

"dit probleem is niet meer te maken, u wordt aangeraden een nieuwe kast te kopen. Via deze link gaat u rechtstreeks naar de webstore....." :)

Verwijderd

Zijn zulke switches niet los bij een pcboer te halen?
Volgens mij zijn die dingen toch redelijk standaard?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 september 2001 17:59 schreef GaryBaby het volgende:
is dit joost soms ? die zijn HQ08 heeft gesloopt ?
Gary!!! hahahaha jah ikkuh :)
Maarja, ik mail maar even naar AOpen.. hopen dat die er eentje kunnen sturen
Gary: alle fans zitten er nu in, ziet dr wel gaaf uit 8-)

Verwijderd

He Joost ik kijk maandag wel eventjes of ik er anders een kan bestellen voor je ?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 september 2001 18:13 schreef GaryBaby het volgende:
He Joost ik kijk maandag wel eventjes of ik er anders een kan bestellen voor je ?
graaaaaaaag :) Ik mail sowieso wel even naar AOpen om te kijken of ze inderdaad die knopjes leveren... is het trouwens mogelijk om tijdelijk het powerknopje van mn ouwe kast erin te zetten?

Verwijderd

gewoon tijdelijk eventjes een jumpertje gebruiken !! of zoiets

Verwijderd

Topicstarter
Doet ik, ik gebruik wel ffies een schroevendraaier. Zou jij dan maandag even voor me willen vragen, ik heb gemaild maar vraag me af of het zin heeft... fijn weekend :)

Verwijderd

du du du doe doei doe ik wel doegie

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Als je effe opbelt naar AOpen Nederland en je vraagt naar de afdeling "housings" krijg je een heel aardige man (hij zegt alleen zijn voornaam) en die helpt je 100% zeker aan zo'n ding (kosten voor jou rekening uiteraard)

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 september 2001 18:30 schreef RDK_NL het volgende:
Als je effe opbelt naar AOpen Nederland en je vraagt naar de afdeling "housings" krijg je een heel aardige man (hij zegt alleen zijn voornaam) en die helpt je 100% zeker aan zo'n ding (kosten voor jou rekening uiteraard)
heb je een kleine indicatie van die kosten?

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Hij heeft een prijs, hij gokt dan op 2 wederverkopers (groothandel & winkelier) daar gooit hij een percentage voor bovenop, en dan kan ie je wel een grote "indicatie" geven.

Een heel nieuw voorfrontje voor een HQ08 zou mij (incl wederverkopers) +/- 50,- gaan kosten en dat vond ik toen wel heel weinig.

Suc6, maar ik vond ze daar zo aardig, dus denk dat bellen een betere optie is. AOpen kreeg op dat moment van mij een :Y)

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik ook alleen die powerbutton (+snoer) kunnen bestellen? het voorfront is gewoon nog intact, en het stekkertje kan je er zo in/uitklikken (zo kwam het er overigens niet uit, het schoot echt weg). Bedankt, ik ga maandagochtend meteen bellen ;)

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 09:29

DSK

boeiend...

Op zaterdag 01 september 2001 18:10 schreef Flipke het volgende:
Zijn zulke switches niet los bij een pcboer te halen?
Volgens mij zijn die dingen toch redelijk standaard?
Nah, niet echt, het is een soort driehoekige vorm met afgeronde hoeken :? de rest is wel standaard, maar dat oogt dan toch niet mooi in je kast... Kun je evengoed een geodkopere kopen

Blog (Linux-related)

Pagina: 1