IPTV box of TV

Pagina: 1
Acties:
  • 11.163 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dronkersmike
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 21-08-2023
Goedemorgen,

Ik heb een vraag over IPTV.

Ben me hier eens in gaan verdiepen, snap er nog niet veel van

Is het een app?

Zoja moet ik daar dan een mediaplayer/box voor kopen of kan het ook via smart tv?

Is via smart tv wel snel? of is het dan beter een mediaplayer/box te kopen die wel snel is?

Bedankt!

Mvg,
Michael

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:30

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@dronkersmike IPTV kan via NLZiet en de provider apps / boxen. E.g. Ziggo, T-Mobile, KPN, Caiway en consorten. In alle andere gevallen is IPTV niks anders dan illegale streams.

Dit zit nogal op het randje van illegaliteit. Ik hou het topic wel even open, maar mocht het toch teveel illegale informatie bevatten dan komt er een slotje op.

[ Voor 32% gewijzigd door rens-br op 07-04-2023 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:39
Er zijn meerdere wegen.
Wij hebben hier bijvoorbeeld Ziggo en daar de Next mediabox voor in de woonkamer.
Dat is voor zover al IPtv.
Boven hebben we een Nvidia Shield Android tv kastje. Hier gebruiken we de Ziggo Go app om daar tv te krijgen en dat werkt via IPtv en werkt eigenlijk best goed.

Via je smart tv kan vaak ook wel, maar het is handig om eerst uit te zoeken of de betreffende app wel beschikbaar is. Zelf wil ik niet afhankelijk zijn van een functie die uit een smart tv gesloopt wordt omdat ze de app niet meer updaten. Vandaar dus de shield op de slaapkamer.
Of het snel is, ligt ook best wel aan je tv. als je een budget model hebt, dan is het vaak wel langzamer dan dat je een duurdere tv hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:09
Veel providers bieden een eigen app voor IPTV, die kun je dan gebruiken op een box of smart tv maar het hangt er wat vanaf welke tv provider je neemt. NLziet kun je los bestellen, Canal Digitaal overigens ook. Welke IPTV provider heb je op het oog? Ga er wel vanuit dat wat @rens-br zegt klopt, er zijn veel illegale aanbieders maar daar gaat dit forum je niet bij helpen en ga er vanuit dat die lui garantie tot de deur bieden wat betreft werking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:49
Knip

[ Voor 96% gewijzigd door MisteRMeesteR op 08-04-2023 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Knip

[ Voor 96% gewijzigd door MisteRMeesteR op 08-04-2023 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:19

Compizfox

Bait for wenchmarks

IPTV is geen specifieke dienst of app, het is gewoon een algemene benaming voor TV over het internet. Tegenwoordig gaat bijna alle TV over het internet, alleen Ziggo doet nog aan niet-IPTV kabeltelevisie geloof ik.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Knip

Daar is de app voor gemaakt. Met die app krijg je echt geen IPTV stream van KPN , NLziet of andere legale aanbieders aan de praat.

Daarom schrijf ik ook: ken net.. :*)

[ Voor 35% gewijzigd door MisteRMeesteR op 08-04-2023 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:44
Waarom hier geen slotje opgaat is mij een raadsel. Knip

[ Voor 29% gewijzigd door MisteRMeesteR op 08-04-2023 12:45 ]

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:03

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

En dicht.

www.google.nl

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.