UT CTF vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:08
Bij de map November, bij de blauwe base is voor je de trappen oploopt boven je een groot rond gat waar sommige met de translocator boven kunnen komen.

Mij lukt dat niet. De translocator komt niet hoog genoeg.
Iemand met een tip?

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

* Stacium speelt alleen instagib dus kep geen idee :D

It seemed like a good idea at the time

Verwijderd

gas geven en rustig timen

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-11 20:13
Ik heb het ff geprobeerd (ben net als StrumXector een instagib only player :) ) .. het lukt als je springt, dat ding omhoog schiet, 'translocaten', weer omhoog schieten (je bent dan in de lucht dus) en dan laten vallen boven naast de opening van de buis. Als je ziet dat ie naast de rand ligt 'translocaten' en klaar :) .

PC Specs

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:08
Op zaterdag 01 september 2001 19:25 schreef Bomberman het volgende:
Ik heb het ff geprobeerd (ben net als StrumXector een instagib only player :) ) .. het lukt als je springt, dat ding omhoog schiet, 'translocaten', weer omhoog schieten (je bent dan in de lucht dus) en dan laten vallen boven naast de opening van de buis. Als je ziet dat ie naast de rand ligt 'translocaten' en klaar :) .
tnx! ga het proberen.

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-11 19:28
het moet ook lukken als je je translocator de lucht in schiet, dan in de lucht op het bovenste punt van de baan van de translocator teleport, en dan nog een keer omhoog schiet zeg maar en nog een keer teleport. <-- wel lekker duidelijk hehe, maar zo kan et dus

• Bomberman
Ik weet niet of dat gaat in die buis. Je kunt namelijk heel moeilijk (of niet) zo schuin dat ding voor de 2e keer wegschieten. Tegen de tijd dat je translocatorgeval op de juiste plek is sta jij al weer bijna op de grond. Dan heb je dus hetzelfde effect als mijn verhaaltje ..

PC Specs

Verwijderd

Translocator recht omhoog gooien, Impact Hammer pakken en op primary fire laten staan, w88 tot de trans terug komt en rammen maar omhoog :) komt ie heeeeeeeeeel hoog :D

• Bomberman
Haha ja zo kan het ook :P ..

PC Specs

• ravenger
Op zaterdag 01 september 2001 22:41 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Translocator recht omhoog gooien, Impact Hammer pakken en op primary fire laten staan, w88 tot de trans terug komt en rammen maar omhoog :) komt ie heeeeeeeeeel hoog :D
LOL, mjah, alleen uitkijken dat je je loc niet trashed :D

• ravenger
Op zaterdag 01 september 2001 21:56 schreef Bomberman het volgende:
Ik weet niet of dat gaat in die buis. Je kunt namelijk heel moeilijk (of niet) zo schuin dat ding voor de 2e keer wegschieten. Tegen de tijd dat je translocatorgeval op de juiste plek is sta jij al weer bijna op de grond. Dan heb je dus hetzelfde effect als mijn verhaaltje ..
de truuk is, tenminste, et werkt bij mij, om als je de 2e keer recht omhoog schiet zodra je op de grond neerkomt van de rand weg te lopen -=- ik denk dat et een foutje is ofzo in UT -=- maar je loc gaat dan dus dezelfde kant op als dat je loopt en zo kan je em precies over et randje mikken :)

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 00:42
Gewoon lekker translocaten. Ik kom ook in Face vanaf midfield naar de sniperplek. Gewoon veel trainen, maar wij staan met onze clan dan ook niet voor nix 1e van NL op clanbase.com >:)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Op zondag 02 september 2001 03:37 schreef benchMarc het volgende:
Gewoon lekker translocaten. Ik kom ook in Face vanaf midfield naar de sniperplek. Gewoon veel trainen, maar wij staan met onze clan dan ook niet voor nix 1e van NL op clanbase.com >:)
En wij 2e :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Nibbles
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Misschien heb je wat aan deze demo?
Jij niet Taro ;)

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Op zondag 02 september 2001 09:55 schreef Taro het volgende:

[..]

WAANZIN, AAH staat 2de alleen we zijn gezellig aan het Hybernaten :) Met translocator moet het niet zon probleem zijn om die blauwe tube in te komen je moet alleen niet te snel willen ivm health verlies B-)

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

• benchMarc
Op zondag 02 september 2001 09:55 schreef Taro het volgende:

[..]

Aap, ik wist niet eens dat jij op dit forum kwam :D

• benchMarc
Op zondag 02 september 2001 12:43 schreef TrehT het volgende:

[..]

WAANZIN, AAH staat 2de alleen we zijn gezellig aan het Hybernaten :) Met translocator moet het niet zon probleem zijn om die blauwe tube in te komen je moet alleen niet te snel willen ivm health verlies B-)
Idd, translocaten moet je heel relext doen, heel soepel zonder haast. Op het begin dacht ik ook altijd, snel dat ding weggooien, translocaten en meteen weggooien, maar je moet het heel rustig doen, niet overhaast enzo, anders ga je health verliezen.

• ravenger
yup :D
Pagina: 1