Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakatje
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 28-05 14:00
Welke tv zouden jullie aanraden?

Ik kan de C1 verkrijgen voor 1330 euro en de S95B voor 1750 euro (65 inch).

Ik vraag me ook af of een 65 inch zou aanschaffen. Momenteel heb ik een 55 inch tv en het is altijd leuker om iets groter te gaan. Ik zit echter wel op 3 meter van mijn tv. Zou 65 inch te groot zijn voor deze afstand? Online las ik wel vaak dat 3 meter vrij nipt is voor een 65 inch.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:25

FeaR

In GoT we trust

Voor koopadvies is er Beeld en geluid koopadvies: TB > BGK

Ik mis waarom je tot deze twee TV's gekomen bent. Je kijkt naar een model van meerdere jaren oud, waarom die keuze? Model C2 in genoemd formaat is ook te krijgen voor (minder dan) de prijs van Samsung. Tevens is met OLED plaatsing in de ruimte een punt om mee te nemen: zonlicht op de TV is not done.

Formaat is een keuze. Ik ken maar weinig mensen die een te grote tv hebben gekocht. Veelal is na de aanschaf de gedachte andersom, "had ik maar een formaat groter gekocht". Voor het idee, ik zit hier op iets meer dan drie meter (afhankelijk of ik onderuitgezakt zit op de bank of wat meer geconcentreerd naar voren) met een 77" TV.

[ Voor 51% gewijzigd door FeaR op 07-04-2023 16:15 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 21:39
Wij kunnen niet voor je kiezen... Je hebt twee hele verschillende twee televisies gekozen voor een totaal ander bedrag. Of je gaat voor een grotere televisie is heel persoonlijk, daar is geen goed of fout bij, dus ik denk dat verkeerd zou zijn om een voorkeur uit te spreken.

Wel kan ik iets zeggen over die 3 meter. 65" kan op zich prima op 3 meter afstand, maar het is wel aan de grote kant. Ik zou ook overige overwegingen zoals hoe goed een 65" in je interieur past meenemen en op basis daarvan beslissen. Op zich is ook een 48" nog prima kijkbaar op 3 meter en echt geen straf om naar te kijken, het is vooral een kwestie van hoe groot je je blikveld wilt hebben. Bedenk ook dat je voor een 65" een hogere kwaliteit signaal nodig hebt om je niet aan imperfecties te storen.

[ Voor 35% gewijzigd door dmantione op 10-04-2023 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:25

FeaR

In GoT we trust

Tweakers is een community, geen helpdesk. Een topic openen om daarna niet meer op het forum te komen is daarmee niet gewenst.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.