Hey Tweakers,
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die waanzinnig lang moeten wachten op hun warmtepomp. Zelf heb ik in juli vorig jaar de Nefit Compress 7400i monoblock 5.0 E besteld met 300 liter warmwaterboiler, maar de verwachte levertijd is momenteel maar liefst 18 maanden! Ik moet mijn verbouwing in september laten plaatsvinden, dus ik maak me zorgen of ik mijn warmtepomp wel op tijd krijg
. Nefit geeft helaas geen specifieke informatie over verwachte levertijden van mijn bestelling en ik heb dus geen idee wanneer mijn bestelling zal aankomen.
Graag hoor ik van jullie: wanneer hebben jullie je warmtepomp besteld en wanneer is deze geplaatst? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de leverancier en het type warmtepomp dat jullie hebben gekocht.
Ik geef een voorzet:
Leverancier
Nefit Bosch
Soort warmtepomp
Lucht/water Monoblock
Type
Full electric Nefit Compress 7400i monoblock 5.0 E
Vermogen
5 kW
Besteldatum
22 juli 2022
Leverdatum
8 juni 2023
Laat het me weten in de reacties!
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die waanzinnig lang moeten wachten op hun warmtepomp. Zelf heb ik in juli vorig jaar de Nefit Compress 7400i monoblock 5.0 E besteld met 300 liter warmwaterboiler, maar de verwachte levertijd is momenteel maar liefst 18 maanden! Ik moet mijn verbouwing in september laten plaatsvinden, dus ik maak me zorgen of ik mijn warmtepomp wel op tijd krijg
Graag hoor ik van jullie: wanneer hebben jullie je warmtepomp besteld en wanneer is deze geplaatst? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de leverancier en het type warmtepomp dat jullie hebben gekocht.
Ik geef een voorzet:
Leverancier
Nefit Bosch
Soort warmtepomp
Lucht/water Monoblock
Type
Full electric Nefit Compress 7400i monoblock 5.0 E
Vermogen
5 kW
Besteldatum
22 juli 2022
Leverdatum