Ervaring marktplaats

Pagina: 1
Acties:
  • 768 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autisme_tech
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 27-08 13:15
Ik vraag me af zijn er meer mensen die iets verkopen via marktplaats, iemand interesse toont en je uiteindelijk tot een deal komt waarna de persoon vervolgens niet komt opdagen en ook niet meer reageert op je bericht?

Ik heb pas bij de 5e deal iemand gehad die ook daadwerkelijk kwam. En het nadeel vindt ik bij marktplaats dat je de anderen die niet kwamen opdagen geen review kan geven waardoor ze door kunnen blijven gaan met hun praktijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:55

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:28
Wel jammer dat dit topic niet voor iedereen te lezen is.

Persoonlijk heb ik met mijn beperkte marktplaats ervaring weinig problemen gehad met mensen die niet komen opdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:18
@Aionios Dat topic staat inderdaad in HK waardoor het niet zichtbaar is. Wat absoluut jammer is voor degenen die daar nog niet in kunnen of niet in willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:04

Spotmatic

Ken sent me

Ik zit al 14 jaar op Marktplaats en hou me doorgaans alleen bezig met foto-apparatuur. Eigenlijk nog nooit iemand gehad die (zonder tegenbericht) niet kwam opdagen. Waarschijnlijk hangt het helemaal af van jouw doelgroep.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:46

Perkouw

Moderator General Chat
Dit topic krijgt van mij een slotje. Een ervaringen topic als deze heeft geen toegevoegde waarde. Voor mensen met HK-toegang is er inderdaad een Marktplaats topic zoals hierboven gelinkt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.