Hoe Microsoft Teams op carkit Android toestel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Nu geef ik toe dat ik niet de meest moderne auto heb, maar bellen via een carkit kan.

Nu zal ik ook graag vanuit de auto de Teams app gebruiken maar ik weet niet hoe ik het geluid over mijn carkit krijg. Het toestel betreft een Motorola met Android 12. Het bellen lukt wel via de carkit maar ik krijg Teams niet gekoppeld. Ik zal zeggen dat ik de carkit als 'device' / 'apparaat' krijg te zien in de app. Hebben jullie een idee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:04
Wordt de telefoon over bluetooth verbonden met de carkit? Bij mij is het dan in Teams bluetooth selecteren als audio en microfoon (Volkswagen Polo 2020)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
arvidbeheerder schreef op donderdag 6 april 2023 @ 22:03:
Wordt de telefoon over bluetooth verbonden met de carkit? Bij mij is het dan in Teams bluetooth selecteren als audio en microfoon (Volkswagen Polo 2020)
Inderdaad vergeten te vermelden. Mijn telefoon is via bluetooth verbonden met de carkit.

Misschien kan ik de juiste knoppen niet vinden binnen teams. Je bedoelt dat je via het selecteren van de microfoon bluetooth kunt selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:04
Jep. Even een call opzetten en op het audio icoontje drukken. Is vast ook een YouTube video van te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
arvidbeheerder schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 07:45:
Jep. Even een call opzetten en op het audio icoontje drukken. Is vast ook een YouTube video van te vinden.
Gisteren even in de auto gezeten op een parkeerplaats. Als ik een call open heb staan en ik druk op het audio icoontje dan krijg ik drie opties bij benadering:
  1. Audio luidspreker
  2. Audio op apparaat
  3. Audio onderdrukken
Hier zal ik de carkit ergens verwachten in het overzicht. Maar helaas zie ik deze niet. |:(

Zal zo nog eens op YouTube kijken.